Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sorry maar ik hou t op mijn bevinding wat ik zojuist gezien heb. 
kleinvosje schreef:Fitzroy, ik moet eerlijk zeggen dat dat hier in de omgeving eigenlijk niet zo is. Ook niet bij de grote concoursen. Dat half uur moet je toch blijven, en daarna hebben ze meestal de lijsten wel klaar. Het kan wel eens twee uur duren voordat de prijsuitreiking is, maar dat is wat anders als de uitslag, die hebben ze al veel eerder.
MargrietJonk schreef:Nou ik was om drie uur klaar. Heb nog een half uur gewacht.Had netjes alles afgetekend, maar ze deden de prijsuitreiking nog later. Sorry maar daar ga ik niet op wachten.... Wat ik wel vreemd vond is dat ze met een protocol terug kwamen (179) om te vragen of ik hier nog iets mee kon doen....Sorry maar ik hou t op mijn bevinding wat ik zojuist gezien heb.
! Ze zien me al aankomen... 
Bij mij ontbreken er ook 5 winstpunten kleinvosje schreef:Vippie, endurance is een hele andere tak van sport, en niet te vergelijken met dressuur. Dressuur is een jurysport waarbij je proef beoordeeld wordt, tegen die beoordeling kan geen protest aangetekend worden. Zoals ik in de door jou gequote tekst al schreef, we moeten tot een half uur na het einde van de rubriek blijven (dus niet tot na de prijsuitreiking, is wat anders), dan moet de uitslag wel bekend zijn bij het secretariaat. Die moet ondertekend worden. Als tussendoor de protocollen gewoon netjes uitgedeeld zijn, hebben de deelnemers genoeg tijd gehad om hun punten na te tellen en eventueel verschillen aan te geven.
..
Het een sluit het ander niet uit namelijk 
texelse schreef:dat is wel heel raar, zo niet onbeschoft om dat te doen. Misschien had je kunnen zeggen "ja hoor", en er dan 178 van maken.![]()
Over dat half uurtje: dat is de tijd die nodig is om alles te controleren, en de protocollen aan de deelnemers uit te reiken. Als er onverhoopt toch nog een telfout is, dan is de handtekening van de jury nodig (paraaf bij de wijziging) om dat in orde te maken.
En toen heb ik netjes afgegroet.

kleinvosje schreef:Ik ben het nog steeds niet helemaal met je eens vippie, op gebied van prijsuitreiking en uitslag. En ook met een video opname heeft protest geen zin...