daffodil schreef:De laatste twee reacties voegen wat mij betreft niet zoveel toe aan de stelling, ik heb de openingspost echt geplaatst vanwege extreme juryleden, dus niet omdat je een keer wat hogere of lagere punten hebt gereden dan dat je zelf verwacht had, maar juryleden die continu 20-30 punten lager of hoger zitten. Juryleden waarbij het niet uitmaakt of je goed of slecht rijdt, want ze jureren altijd op deze manier, lees het voorbeeld wat ik een paar posten terug gegeven heb. De goeie man jureert notabene M en Z en geeft standaard!!! vier winstpunten per proef weg.....dat is volstrekt onmogelijk en ik weet uit eigen ervaring dat ie ze echt letterlijk kado geeft, ook al rijd je je hele proef licht en zit je achterstevoren!!!!
Ik vind dat het wel degelijk iets toevoegd, want het topic ging inmiddels over aanpassingen in de jurysport. Of dat jury's gecontroleerd moesten worden. Ik gaf aan dat je de ene keer door een jury wordt gejureerd die (standaard) te lage punten geeft, en de andere keer door een jury die standaard te hoge punten geeft. Dus dat ik het prima vind, hoe het nu is, en er wat mij betreft geen aanpassingen gedaan hoeven te worden.