M_Vainqueur schreef:Ben geen jury, maar wel een veel rijdende amazone in regio Gelderland.
Die paspoort controle en alles mag van mij elke keer wel. Maar hier in de buurt wordt toch zeker wel vaak gecontroleerd, veel juryleden geven bij het secretariaat aan dat ze bv om de x starts een paspoort willen zien. Dit wordt bij betalen gemeld en zo is het paspoort zo goed als altijd aanwezig bij aankomst bij de proef.
Dat er kledingvoorschriften zijn voor lezers:O dat wist ik niet. Moeders ziet er altijd normaal bedekt uit met schoenen welke verantwoord zijn voor bij paarden, dus ga er vanuit dat dat wel goed is?
Over het zomertenue, een blouse vind ik meer dan normaal bij een zomertenue, en als je die niet aan kan/wil of wat dan ook, ja dan hou je toch lekker je jasje aan terwijl zomertenue toegestaan is...zo simpel is dat. Eerder was wel altijd een kapmouwtje ook 'verboden' maar nu niet meer las ik...maar dat vind ik zo smerig:P ik dacht altijd dat de regels was van de blouse met een mouwtje die zover bedekt dat je de oksel niet ziet(persoonlijk vind ik dat een smerig aanzicht). Maar dat is nu alweer anders.
Wat ik persoonlijk heb meegemaakt en zeer triest en vooral betreurend vind is onregelmatigheid/kreupelheid.
Zelf tijdje terug op wedstrijd geweest en paard wilde niet lekker lopen, dus was druk bezig om hem vooruit te krijgen en zo voelde ik zelf niet dat paard niet correct liep. Moeders is al blij dat ze alles op het juiste moment leest, dus die ziet mij niet rijden tijdens de proef. En vaders filmde maar die zie alleen dat een paard kreupel is wanneer die werkelijk op 3 benen loopt. Dus tijdens mijn proef ging paard steeds proberen stil te staan en rare sprongen. Dus ik boos, tweede proef ging nog slechter, paard ging stijgeren en blokkeerde volledig. Dus ik ben boos afgestapt(met het idee, klojo, en niet van ooh zal die kreupel zijn).
Later het filmpje terug gekeken, beide proeven stokkreupel. Dan denk ik, waarom heeft die jury niet even op het raampje getikt van dit is niet goed weet je wel zeker dat je door wil rijden ofzo?
Wat vinden jullie van een jury die dus er niks van zegt(kan mij niet voorstellen dat die het niet heeft gezien)?
Dat is zo, wat waren de punten dan? meestal krijg je toch mindere punten? (voelde je zelf ook niks dan? )
Vind het pas kwalijk als de jury jouw bijvoorbeeld in het eerste rijtje plaatst, terwijl het paard kreupelde!

Misschien slecht, maar je hebt daar hier gewoon nooit tijd voor en ik heb een hekel aan giga uitlopende rubrieken. Met de rest komen ze echter niet weg.