) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Proberen kan altijd
Bij mij komt het wel goed uit, jureer nu 2,5 jaar.. Maar jaar ervoor of erna en je moet idd 3,5 jaar wachten.. judith1978 schreef:Goh ik lees deze topic nu en moet jullie zeggen dat het al een tijdje 'jeukt' om de M jurycursus te willen gaan doen.
Ben nu 5 jaar IL jury heb ondertussen 2 paarden in het Z (niet dat dat wat uitmaakt) en twijfel gewoon nog een beetje ivm de tijd enzo.
Ik woon in Oost-Brabant, tegen de limburgse grens en mijn cursus IL was toendertijd in Wanroij 10 min rijden dus dat was wel gemakkelijk.
De cursus werd toendertijd gegeven door Frits Nijskens maar volgens mij doet hij dit niet meer. Ik was zeer te spreken over hem.
De voorselectie word natuurlijk in Ermelo gegeven maar ben toch errug benieuwd waar we heen mogen voor de 7 avonden als ik er überhaubt doorheen kom.
Een kennis van mij probeert dit jaar voor de 3e achtereenvolgende keer door de selectie heen te komen een jong iemand, snap er niets van dit is toch eigenlijk absurpt? Zij is ook al 5 jaar jury IL.
En de mensen maar zeuren dat er zoveel oudjes zitten te jureren...zucht
Ik blijf deze topic volgen.

Urielle schreef:AllesGewoon een samenvatting van wat er is gezegd, zijn er tips gegeven, wat verwachten ze?
willen ze alleen maar mensen die zesduizend paarden in het Z hebben gehad?
Attitude schreef:Dat was hier toch al vermeld, dat de groepen zo divers zijn.
Van mensen die maar 1 paard M1+2 gehad hebben, en mensen die tot aan de lichte tour gereden hebben met meerdere paarden.