Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
magic_lover schreef:Ik denk dat ik toch ook nog maar een jaartje wacht, erg jammer want had het het liefst dit jaar gedaan.
maar lijkt me toch wat handiger als ik mijn eigen rijbewijs + E heb, dat ik niet afhankelijk van anderen ben...
het zou moeten kunnen (mijn rijbewijs) voor nov. maar ik ga de gok denk ik toch maar niet wagen
Jolo schreef:Ja, vol=vol had ik wel verwacht, maar als de inschrijving tot eind september open zou zijn had ik daar nog eventueel op kunnen gokken.
Ga nu maar even snel gaan nadenken of ik me toch alvast inschrijf of 2 jaartjes opschuif....
Succes alvast voor degene die dit jaar beginnen!
magic_lover schreef:Ja goed plan!
idd ik wil er niet iemand anders mee belasten, het is natuurlijk wel elke week, dus dan liever nog even geduld en dat ik lekker mijzelf kan reddenkomt wel goed, die cursus is er volgend jaar vast ook nog wel
Elsskippy schreef:Jolo schreef:Ja, vol=vol had ik wel verwacht, maar als de inschrijving tot eind september open zou zijn had ik daar nog eventueel op kunnen gokken.
Ga nu maar even snel gaan nadenken of ik me toch alvast inschrijf of 2 jaartjes opschuif....
Succes alvast voor degene die dit jaar beginnen!
Ik vind het een goed idee als je dit jaar meedoet met de opleiding.
Als je soms een gezondheidsprobleem hebt met je paard, dan kun je Skippy ook nog meenemen.
Kleinuh_Sjam schreef:augustus sluit de sluiting volgens mij