Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mamabird schreef:En dan de punten: Voor het onderdeel galop een 1 (heb twee galopsprongen gezien, dus kon er echt niet meer van maken) en voor de 6 galop onderdelen een 0. Streng, dat weet ik, maar niet getoond is niet getoond en ik geef geen punten weg omdat het anders zo sneu is. Heb uitvoerig gemotiveerd waarom. Het moet wel eerlijk blijven en heb heel veel verzet gezien in die ring, maar met ruiters die zich te pletter werkten, dus die krijgen de 2-en, 3-en en 4-en en niet iemand die het niet eens een beetje probeert en als ie dan per ongeluk twee sprongen gallopeerd hem snel terug naar draf rijd.
Mijn schrijver en ik hebben de coupon echt werkelijk waar 10x nageteld omdat we het niet konden geloven, wist ook niet wat ik ermee aan moest, durfde de coupon nauwelijks af te geven...Lusitana schreef:Reden of geen reden, dat hoort gewoon niet op een wedstrijd thuis. Opvoeden doe je thuis.
Op wedstrijd toon je wat er gevraagd wordt om te laten zien dat je zover bent met de africhting. Als je dat dus duidelijk niet bent, moet je niet starten.
Wedstrijden zijn niet bedoeld voor de leuk om om te expirimenteren.
In de beginfase van de B kun je er nog achter komen dat het niet helemaal je ding is, maar in de L????????
En áls je dan denkt een goed reden te hebben (leerproces), moet je gewoon buiten mededingen meedoen.
Lusitana schreef:Reden of geen reden, dat hoort gewoon niet op een wedstrijd thuis. Opvoeden doe je thuis.
Op wedstrijd toon je wat er gevraagd wordt om te laten zien dat je zover bent met de africhting. Als je dat dus duidelijk niet bent, moet je niet starten.
Wedstrijden zijn niet bedoeld voor de leuk om om te expirimenteren.
In de beginfase van de B kun je er nog achter komen dat het niet helemaal je ding is, maar in de L????????
En áls je dan denkt een goed reden te hebben (leerproces), moet je gewoon buiten mededingen meedoen.
Alane schreef:vwb de punten van het meiske... kan me er geheel in vinden, maar snap de ouders niet zo goed... zij hadden het toch ook kunnen melden aan de jury, tenminste ik heb dat in het verleden wel gedaan als we met een erg groene of nerveuze op wedstrijden kwamen.
En het zijn nog kinderen: ook die moeten leren dat ze de punten wel verdienen moeten en niet kado krijgen.
Lusitana schreef:In de beginfase van de B kun je er nog achter komen dat het niet helemaal je ding is, maar in de L????????