femiaans schreef:judithh schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik 0-en voor een 6 jarige in de B ook niet kan waarderen...
In dit geval was zoals daffodil zegt, uitsluiten de enigste en beste optie geweest. Als een kind van 6 zoveel moeite heeft met een proef en alles gaat de mist in dan gaat een kind zich alleen maar ellendiger voelen en dan kun en moet je ingrijpen. Ze kan dan altijd nog het commentaar wat je gegeven hebt meenemen in de 2e proef.
Ik heb ook wel eens 0-en uitgedeeld ( niet vaak overigens) maar dit is in het M en Z waar onderdelen gewoonweg niet getoond worden. Maar in de B?...nee dat zou ik nooit doen.
Ik kan het alleen maar eens zijn met Judithh, en kind van 6 een 0 geven is al helemaal uit den boze. Uitsluiten, kind/moeder bij je roepen, vertellen dat het nog niet zo goed is maar dat ze wel een geweldig mooie pony heeft (Al is het een schillenhit) Dát is positief benaderen, een 0 geven is afz**ken.
En dan nog even helemaal iets off topic, beste "Jury" , haal in vredesnaam de foto uit je profiel waarop je een klein kind voorop in het zadel laat zitten, ZONDER cap op zo te zien een wedstrijdterrein. Hoezo eigen regels, en hoezo slecht voorbeeld geven, en dat als "jury"...Weer even ontopic, ik blijf erbij dat de B een stimulerende klasse is (Zoals we bij de opleidingen ook meekrijgen) Dat wil niet zeggen dat je Sinterklaas hoeft te zijn, je moet gewoon opjectief punten, maar nogmaals, 170 is ook geen winst.(wil niet zeggen dat ook ik nooit lager uitkom, maar wel met de boodschap erbij wat de combinatie moet doen om te verbeteren)
ook even offtopic...jeetje...en ook nog in een galop(je) brrrr...erg griezelig, het is en blijft een paard..
Ze zei, ik vind het heel vervelend voor je, maar weet je dat jouw paard enorm nodig moet plassen... Dat wist ik, ik had al 10 minuten rondjes met hem gelopen, maar helaas hij durft niet zomaar te plassen ergens anders.... Ze heeft me uitgelegd dat ze het erg zonde vond omdat ze duidelijk zag dat we het prima konden maar door het wringen nu alles de soep in liep... Dat vind ik positief jureren...