_Tamara schreef:Mijn pony loopt nogal apart, ze loopt met d'r benen naar buiten en sommige jury's denken dat het onregelmatigheid is. Als ik dan een normale, winstpuntwaardige proef rijd, krijg ik van hun 160 punten. Op mijn 1e wedstrijd met haar, kreeg ik op mijn coupon commentaar dat ze spierproblemen had en dat ik naar http://www.spierproblemen.nl moest gaan.. Kom dan gewoon even uit je auto en probeer uit te leggen wat er volgens de jury aan de hand is.. 13 September reed ik mijn L2 debuut, kom ik bij de auto voor tips en bedankje. Je pony loopt hartstikke kreupel, wou je eigenlijk de ring uithalen. Nee, ik vind het niets, kan nergens een voldoende voor geven. Had gelukkig nog 161 punten. Maar we weten zelf dat ze normaal loopt, loopt bij een osteopaat en die zegt ook dat ze perfect in orde is.
zo iets heeft mijn paard ook.
hij kan soms wat onregelmatig lopen in de stap, dan strekt ie met 1 voorbeen niet helemaal uit.
Mijn zus had een wedstrijd en toen begon ie ook weer onregelmatig te stappen. komt die jury(voor de proef) boos uit de auto: ' ja hij is stopkreupel, en jullie moet nu uit mijn ring verdwijnen' mijn vader: ' wij gaan helemaal niet weg, we rijden gewoon de proef punt uit. jury: ' nou denk maar niet dat ik haar een winstpunt geef!'
dus is man weer boos in zijn auto gegaan.
In de proef deed ilard geen pas onregelmatig en toen we de uitslag kregen had ze een dikke winstpunt

kwam ik die jurylid een paar wedstrijden geleden nog tegen op mijn wedstrijd... nou hij herkende ons nog wel

we zijn al met ilard( het paard) naar de dierenarts geweest en die zei dat het stijfheid was. dus wij ook nog naar een fysio geweest en die heeft hem een paar keer behandeld en uitgesloten dat het absoluut geen kreupelheid is o.i.d.

Groetjes Mijke