Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stormpuck schreef:halloo ik rij wedstrijden voornamelijk springen iedereen zegt dat me haflinger heel goed kan springen daar ben ik ook blij om
maar als ik dresuur ga starten staat op de copouns aleen maar hij moet aan de teugel lopen En hij loop niet heelemaal aan de teugel kleinen stukjes enzo maar nou is me vraag moet je in de B dresuur aan de teugel lopen??
maar de vergeuren doe ik netjes rijden wat vinden jullie dat die niet aan de teugel loopt heel erg bestraf word ?
want ik krijg aleen maar 179 want hij loop niet aan de teugel
EN MET EEN HAFLINGER IS HET BEKENT DAT ZE DAAR WAT MEER MOEITE MEE HEEFD

stormpuck schreef:de neus echt omhoog doet die nooit

stormpuck schreef:halllo ja dat kan ik wel is aan me vader vragen of die dat wil doen
en ik heb 2x per week op de club les en 3x per week prive les dus dan loopt die wel mooi maar op wedstrijden vertikt die dat gewoon om aan de teugel te lopen
Silence schreef:Dat was ook wat ik dacht... In de L1 wordt er alleen nog maar meer gelet op nageeflijkheid en 'aan de teugel' dus ik ben benieuwd hoe je dat dan voor je ziet.Hoe wil je dan een fatsoenlijke L1 proef neerzetten, als de B niet eens lukt?

stormpuck schreef:ja ik doe aleen bij de eigen verening als ik dan 178 of 179 heb maken ze er 180 van dus dan krijg je nog net een winspunt
stormpuck schreef:ja maar ik rij nu M springen L1 wil ik kunnen starten want die proefen loopt die echt heel mooi aleen de B proef gaat die kloote