En wat de kosten daarvan zijn
Ik zou heel graag les krijgen van Laurens van Lieren (als wij straks in Z1 zitten)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikenindi schreef:moet hij/zij echt heel bekend zijn? ik weet wel 1 waar ik wel les van zou willen...
etc...

)
JumpingQueen schreef:ik heb lesbij gert boonzaaijer sgw en dressuur bij mariejosee hulsman en springen bij piet de bruin allemaal internationale ruiters amazone.. heb ook 3xles gehad van rob ehrens bondscoach voor springen
echt superr..
hoor soms welslechte verhalen over hem maar heb ik geen last van !! zazoeyou schreef:springruiters/amazones mogen natuurlijk ook genoemd worden![]()
Dan kies ik voor : Merideth Michel Beerbaum(ik weet niet eens hoe je het schrijft![]()
)
en ik zou dr nooit geen les van willen, ze heeft veel talent op haar eigen paarden maar vind niet dat ze een goede rijkunst bezit om over te dragen. JumpingQueen schreef:ik heb lesbij gert boonzaaijer sgw en dressuur bij mariejosee hulsman en springen bij piet de bruin allemaal internationale ruiters amazone.. heb ook 3xles gehad van rob ehrens bondscoach voor springen
Heureka schreef:JumpingQueen schreef:ik heb lesbij gert boonzaaijer sgw en dressuur bij mariejosee hulsman en springen bij piet de bruin allemaal internationale ruiters amazone.. heb ook 3xles gehad van rob ehrens bondscoach voor springen
Hee wat leuk ik train bij Jeroen Hulsman, echt super. Kom er altijd helemaal happy vandaan

haha
Waarom weet ik niet, lijkt me gewoon gaaf
ikenindi schreef:ik zat meer te denken aan die ene hier op bokt met die mooie fries die goed vrijheidsdressuur kan
_Odette_ schreef:Bij Acedemy Bartels zou ik wel eens willen lessen, maar daar ben ik lang nog niet goed genoeg voor.