Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!

Dat kun je dan beter hebben 
Het wás een oneerlijke jury, als 5 van de 7 mensen loopt te miepen dat ik bij de 1e 3 hoorde, dan klopt er toch écht iets niet hoor 
Ik had pas ook een 6 terwijl mijne wissel deed in de contra.

Welk niveau rijdt die jongen met die haf??

Stravero schreef:Hallo,
Ik was gisteren op wedstrijd te Haaren, startte de laatste keer M1 omdat ik toch al 13 winstpunten heb en niet lager rijd dan 190 - 195 punten. Start ik bij 2 jury's die ik aleens eerder heb gehad waarbij ik toen óók werd afgestraft door mijn haflinger, en het is niet te geloven maar ik werd 2x enalaatst met 176 en 178 punten. Gelukkig heeft papa gefilmd en er klopt helemaal niks van de coupons. Erg triest om een 15-jarig meisje met een 10-jarige haflinger af te straffen omdat ze met een zogezegde "boerenknol" rijdt.
Nu wil ik eens aan jullie vragen wat ik het beste kan doen. We hebben dus bewijs met de film, en het is gewoon écht oneerlijk gegaan, zelfs mijn instructeur zegt het. En die zegt het écht niet snel!!
Groetjes,
Stravero

! talented schreef:[
Ik kan natuurlijk niet oordelen over de door jou gereden proef, maar wanneer 2 juryleden jou beide ongeveer hetzelfde plaatsen moet je misschien iets kritischer je proef terug kijken?