Heel leuk en aardig allemaal totdat ze het paspoort opent, zegt ze;
"Hoeveelste wedstrijd is dit?" Ik: "2e, hoezo?
"Ze mag helemaal niet starten, haar paard is niet goed geënt".
"Ik heel rustig nou dat heb ik nog niet eerder gehoord" maar
Ondertussen plukt ze dus de amazone uit de ring (schreeuwend "Kun JIJ even komen), en verteld het ook aan haar, je kunt niet starten, nou gaat over en weer, welles nietus verhaal dus.
Tis omdat het zulk mooi weer is daarom mag je starten maar ik WIL je NOOIT weer zien in de ring met dit paspoort
Zeg ik op een duur, mag ik het paspoort even, kijk bij entingen en staat de juiste enting er gewoon bij, zit ze gewoon bij overige entingen te kijken
Dus ik zeg, hier staat het hoor, keurig in orde allemaal, kijkt ze wat vreemd in het paspoort en beseft zich volgens mij dat ze fout zit. Tis ff stil.....
Zegt ze tegen de amazone, tis al goed hoor, start maar.
Tis maar goed dat JIJ zo'n goed opletende voorleester hebt.
Pardon dacht ik, maar goed ik bleef heel rustig. Geen ecusses of ik zat fout, nee het was maar goed dat ik zo goed oplette
Maar al met al is amazone helemaal uit haar concentratie, en je begint heel anders je concours.
Waar je de heel lang mee bezig bent, voorbereidingen, trainingen, etc etc.
Ik vindt dit persoonlijk heel erg, dat een jury nog niet eens een paspoort op de juiste manier kan lezen.
Wat zouden jullie doen, erbij laten zitten of toch melding maken bij het KNHS, imo is het gewoon triest, een aanfluiting.

, de ringen starten 15 na elkaar, dus kan jury uit ring 2 de helft van de proef van ring 1 meekijken, is die dan al niet bevooroordeeld ten opzichte van de proef die bij hem/haar gereden wordt? Hoevaak heb je dat wel niet dat 1 van de 2 proeven veel beter gaat. In deze situatie zou is het natuurlijk ideaal als je 1e proef goed gaat, maar mocht dat niet het geval zijn.