Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Roxx schreef:Ik heb er ervaring mee............ als wedstrijdsecretariaat. Ik regelde de juryleden altijd vrij vroeg omdat de ervaring leert dat je op het laatste moment bijna geen juryleden meer kunt krijgen. Ze hebben dan op die dag al een andere wedstrijd staan. Of, en dat is natuurlijk ook heel logisch, hebben geen wedstrijd voor die dag staan en dus iets anders gepland. Door die ervaring wijs geworden regel je de juryleden dus al vroeg in het seizoen. Helaas viel dat jaar de opgave behoorlijk tegen en moesten we een aantal juryleden afzeggen. Ik begrijp heel goed dat dat voor de desbetreffende juryleden niet leuk is. Immers, je weet dat zij die dag voor jouw vereniging vrij hebben gehouden. Als wedstrijdsecretariaat realiseer je je dat heel goed en je vindt het dan ook niet leuk om af te moeten bellen. Maar ja, als je niet meer opgave hebt......... We hebben ook wel eens gehad dat de opgave ook wat tegenviel, maar dat we het aantal ringen (en dus ook juryleden) zoals gepland hielden. Met als gevolg dat sommige juryleden maar iets van 15 combinaties te jureren hadden (waarvan er op de dag zelf dan ook nog eens 1 of 2 afvielen). Dat werd ook niet door iedereen gewaardeerd. Kan ik ook wel weer begrijpen. Hou de de hele dag vrij en ben je anderhalf uur klaar met jureren. Maar ja, als je er voor kiest om juryleden af te bellen en vervolgens de overige juryleden hele grote aantal te laten jureren vindt ook niet iedereen dat even leuk. Ook een wedstrijd organiseren is dus wel eens moeilijk...........
Scum schreef:Maar dan heb je er dus niet expres teveel geregeld. En ik neem ook aan dat je dan niet pas 3 dagen tevoren gaat afbellen. Want zoiets weet je veel eerder.
Fitzroy schreef:Dat ben ik niet met je eens, AmonRe. 2 weken voor tijd nog een jury regelen wordt vrees ik heel moeilijk als ik de wedstrijdsecretariaten beluister.
Ik heb het ook wel een paar keer gehad. Ik vind het nogal vreemd. Als jurylid houd je je agenda vrij en zeg je tegen andere verenigingen dat je bezet bent die dag. Vervolgens wordt er een paar dagen van tevoren afgebeld. Niet netjes imo. Ik heb de verenigingen die dat doen op mijn eigen 'zwarte' lijst gezet
fresco schreef:Wat ik ook vervelend vind is dat ik als M jury, soms een aantal wedstrijden heb waarbij je alleen maar B en L ruiters heb.
Ik heb niet voor niets de M cursus gedaan!
fresco schreef:Wat ik ook vervelend vind is dat ik als M jury, soms een aantal wedstrijden heb waarbij je alleen maar B en L ruiters heb.
Ik heb niet voor niets de M cursus gedaan!
Toch maar de Z cursus ook gaan doen.
Die verenigingen loop je dan gewoon iets minder hard voor
twister42 schreef:hier ook een probleem hoor, als we twee weken van te voren een jury willen regelen loop je vaak tegen ik ben al ergens anders,