afgelopen week heb ik wedstrijd gehad in Heeten en ik heb 's ochtends een naar andere catogorie zitten kijken. nu reed er een meisje op een hele mooie pony met mooie gangen.
het meisje ging in haar proef in 1x stilstaan waarop haar vader schreeuwde "wat doe je nou?!"
het meisje schreeuwde terug "weet ik niet!!" de vader weer "rij door dan!!" het meisje vervolgde haar proef en de vader ging door met voorlezen. het meisje moest een gebroken lijn rijden, wie ze compleet vergat. de vader begon weer "je moest een gebroken lijn rijden" het meisje draaide een volte en schreewde "ik begin wel overnieuw!!" toen schreeuwde de vader weer "dat mag niet, doorrijden" het meisje draaide nog een volte en reed de gebroken lijn alsnog en maakte het proefje af.
dan denk je, oke, deze proef is compleet verkl**t volgende keer beter.. eerst het proefje thuis maar eens oefenen.
wordt het meisje 2de met 194 punten?! dit moet toch niet kunnen ofwel?? het meisje kan zelf het proefje niet rijden, maar door die bloedmooie pony van dr die waarschijnlijk al dubbel z is geweest wint ze.. dit vind ik toch echt absurd!!
wat vinden jullie hiervan?