Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Tja duidelijke mening. jury schreef:amazone rijdt een L dressuur proef. gedurende de gehele proef heeft ze al een storende halende binnenhand maar in 1 vd laatste onderdelen worden de bitringen voor mij geheel onverwachts herhaaldelijk heen en weer door de paardenmond getrokken (zagen klinkt nog vriendelijk).
wat hadden jullie medejuryleden hieraan gedaan?
of als ruiter vinden jullie dit acceptabel?

verography schreef:Als jurylid, wat ik niet ben, had ik op de protocol bij opmerkingen neergezet dat ze haar handen stiller moet houden. Ook had ik hiervoor 1 punt aftrek gegeven bij het onderdeel dat ze dat deed of voor het algemene plaatje.
En als ruiter had ik allang luidkeels erover geklaagt zodat zij (ruiter) mij zeker had kunnen horen. Tja duidelijke mening.
Esperanza schreef:verography schreef:Als jurylid, wat ik niet ben, had ik op de protocol bij opmerkingen neergezet dat ze haar handen stiller moet houden. Ook had ik hiervoor 1 punt aftrek gegeven bij het onderdeel dat ze dat deed of voor het algemene plaatje.
En als ruiter had ik allang luidkeels erover geklaagt zodat zij (ruiter) mij zeker had kunnen horen. Tja duidelijke mening.
Maar -1 punt voor zo iets? Ik zou het toch flink afstraffen, gebeurt in mijn ogen vaak nog te weinig. (schoppende/prikkende onderbenen en zagende
handen) Beter 1x duidelijk dan van die vage hints.
het is maar een voorbeeld.