Wel een les gehad van Jan Willem Vooren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

duodenum

Wel een les gehad van Jan Willem Vooren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 18:04

Ik wel Ja, mij bevalt hij verschrikkelijk goed!
Krijg 5 keer in het jaar les van hem, en kom er elke keer met een supergevoel weer weg.

Hij leert je niet alleen om te gaan met je paard, maar ook met jezelf.
Hij leert je ook wat je aan het doen bent bv. actief maken = impuls opwekken.. maar wat is impuls nou eigenlijk? Impuls is door de ruiter opgewekte energie die door de ruiter controleerbaar is.

Woensdag heb ik weer les van hem, kijk er echt naar uit.
Hebben jullie dezelfde ervaringen met hem?

Groetjes,
Simone

Flew

Re: Wel een les gehad van Jan Willem Vooren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:06

Een vriendin van me heeft 1x in de 2 weken les van hem, voor zover ik weet is ze erg tevreden.

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:07

Ik heb les van zijn vriendin op de manege, bevalt me ook erg goed Ja

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:11

Hij gaat trouwens ook nieuwe clinics geven ofzo, stond in een artikel van het dagblad van het noorden, voor de liefhebbers heb ik het wel via PB Lachen

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 18:12

_Laura schreef:
Hij gaat trouwens ook nieuwe clinics geven ofzo, stond in een artikel van het dagblad van het noorden, voor de liefhebbers heb ik het wel via PB Lachen

Ja leuk stukje stond daarin Haha!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:27

Ik baal er op het moment zelfs van dat ik nog geen les meer van hem heb gehad op het moment Verdrietig
maar ook nu rijdt ik met zijn stem in mijn achterhoofd Clown

Ik ken zelfs iemand die heeft jaren geleden les van hem gehad, en heeft toen een les opgenomen op een bandje en zo nu en dan luisterd ze deze af, en het rijden gaat dan ook weer stukken beter Knipoog

En ik ben wel benieuwd naar dat stukje in de krant Knipoog

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:29

Heb het je gePBt, Brenda Lachen

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:33

Gelezen is een leuk stukje geworden(wist al wel dat het in de krant zou komen, maar wij hebben die krant niet)

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 23:10

Bren79 schreef:
Ik baal er op het moment zelfs van dat ik nog geen les meer van hem heb gehad op het moment Verdrietig
maar ook nu rijdt ik met zijn stem in mijn achterhoofd Clown

Ik ken zelfs iemand die heeft jaren geleden les van hem gehad, en heeft toen een les opgenomen op een bandje en zo nu en dan luisterd ze deze af, en het rijden gaat dan ook weer stukken beter Knipoog

En ik ben wel benieuwd naar dat stukje in de krant Knipoog

Ja, dat herken ik wel Lachen, ben door hem een stuk rustiger geworden in mijn rijden.
Als mijn paard eerder vervelend deed wist ik niet goed hoe ik het op moest lossen en deed dan zomaar dingen, zonder erbij na te denken. Nu reageer ik veel sneller, maar wel rustig, waardoor mijn paard gewoon geen kans meer heeft om vervelend te doen Lachen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:14

Ik heb ook lang bij hem gelest, nu even niet. Een vriendin van mij lest nog steeds bij hem en dat bevalt goed. Wij gaan waarschijnlijk wel naar de clinic van hem toe, eens kijken hoe hij dat doet.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 23:29

Ik heb vrij lang bij Jan Willem gelest. Het beviel me op zich erg goed, maar ik vond hem wel erg duur. Ik heb nu een instructrice die een stuk goedkoper is, bij ons op stal komt lesgeven en ook super lesgeeft. Voorlopig blijf ik dus lekker bij haar lessen. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit weer naar Jan Willem zal gaan. Het is een prima instructeur!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 09:38

Roxx: wie is jouw instructeur? Ik ben namelijk ook vanwege die reden bij Jan Willem gestopt.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 12:09

Ik les nu bij Mégin Kuijkhoven uit Fochteloo.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 12:33

mijn instructrice heeft ook jaren bij jan willem gelest.
ben er nu 2x bij geweest, en van wat ik ervan gezien heb ziet het er erg goed uit, en kan hij fijn lesgeven.

alleen nu lest ze niet meer bij hem, omdat ze zijn 'nieuwe methode' niet zo fijn vind.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 12:37

Nou vanmiddag heb ik weer les van hem. Nu twee keer gehad, straks voor de derde keer. Hij komt regelmatig op de stal waar ik sta dus ook wel erg makkelijk. Het scheelt maar 5 euro met de instructeurs die ik hiervoor had dus daarvoor wil ik het zeker niet laten.

Marriiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 13:09

Mn moeder heeft vroeger altijd jaren bij hem gelest, maar toch gestopt. Een vriendin van mij krijgt les van hem en is erg tevreden. Ik heb toch een beetje mijn twijfels omdat ik hem vorig jaar niet zo heel fijn op een wedstrijd zag rijden..

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 13:33

ik heb jarenlang van zijn vriendin les gehad op de manege in Schildwolde; die geeft ook super les!
Heb gehoord dat hij nog beter lesgeeft dus dan weet ik genoeg, dat lijkt me zalig Lachen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 13:42

Ik heb ook les van JW! Ik kan niet meer zonde... hopelijk heeft die man het eeuwige leven want anders pff! ik moet er niet aan denken Knipoog
Mijn moeder maakt ooka ltijd filmpjes van de uitleg, in ieder geval het belangrijkste, en dat luister ikd an vaak nog even terug voordat ik er weer opstap, dan heb ik alles weer fris in m'n hoofd want hij zegt in een halfuur zóveel dat je dat écht niet allemaal vers in je hoofd hebt!

Er komen binnenkort inderdaad een serie openbare lessen, dat stond ook bij het artikel. Dat gaat zeker heel interessant worden. Mocht iemand meer informatie willen kan die mij ook een pb sturen, ik heb hier een lijstje liggen met de eerste data!
Binnnekort heeft hij ook een website, waar ook alles omtrent de openbare lessen en workshops te volgen is! Zodra dat klaar is zal ik hier wel even een link plaatsen Lachen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:07

Ilsemarie: dat zou leuk zijn als je de link zou plaatsen, ben ik weer helemaal op hoogte.
Roxx: Mégin Kuijkhoven ken ik niet maar ik begrijp dat zij ook fijn les geeft.

Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe instructeur, maar ik wil er niet te ver voor willen reizen maar ik wil wel goed les, uiteraard voor een fijne prijs.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:15

ik heb ook een paar keer les van megin kuijkhoven gehad, geeft idd ook wel fijn les, alleen voor mij toch iets tever weg Lachen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:20

Ik ken megin niet, ik zal haar eens googlen....ben nu toch wel benieuwd aan het worden.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:24

Ja, voor mij is het inderdaad een stuk dichterbij. En in de zomer komt ze bij ons thuis omdat vrijwel iedereen op stal bij haar lest.

Ilsemarie: ben wel benieuwd naar die openbare lessen van Jan Willem. Niet zozeer om mee te rijden, maar om te kijken. Vind het luisteren naar een les namelijk ook altijd erg leerzaam, voor zowel mijn eigen rijden als mijn eigen lesgeven. Wil dus wel graag de data en de locatie van je!

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:21

Ja, ik heb ook les van JW, samen met een vriendin van mij Ja Wat mij vooral aan hem bevalt is dat hij me
niet veroordeeld om welk paard ik rijd (vaak genoeg gehad, dan wilden sommigen niet eens les geven Slapen)

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:35

Klopt! Mijn vorige paard was een heel lief dier, maar zeker geen topper. Zijn inzet met het lesgeven aan dit paard was niets minder dan zijn inzet bij mijn vriendin die een paard met veel meer talent had. Nou vind ik dat op zich vrij logisch, want je betaalt tenslotte ook allebei hetzelfde, maar je hoort dit wel eens anders.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:46

Dat ben ik met jullie eens, ik reed destijds bij hem ook geen topper maar we zijn toch mooi M2 geworden!! Hij kan je wel goed motiveren