Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij had gewoon echt besloten om keihard tegen die spoortjes in te gaan, want gewoon in het werk reageerde hij er prima op.runningkawa schreef:deed elk paard dat maar...
Helaas zijn er heel veel paarden die alles maar pikken, hoe onterecht het gebruik van sporen of bit ook is...
Sporen zijn idd voor verfijning...al vraag ik me dan in diezelfde zin af...wat valt er te verfijnen in een B proef?

runningkawa schreef:deed elk paard dat maar...
Helaas zijn er heel veel paarden die alles maar pikken, hoe onterecht het gebruik van sporen of bit ook is...
Sporen zijn idd voor verfijning...al vraag ik me dan in diezelfde zin af...wat valt er te verfijnen in een B proef?
runningkawa schreef:Ze staan niet bij de toegestane sporen, dus op wedstrijd zullen ze niet mogen verwacht ik zo
. Dat was tenminste t eufel met de "normale"plastic sporen die dus niet meer met wedstrijden gedragen mochten worden( werd gewoon punt aan geslepen met puntenslijper). runningkawa schreef:deed elk paard dat maar...
salvator schreef:het mag wel maar of het verstandig is...