Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik als ringmeester hou rekening met de ruiters, komt er eentje naar mij toe dat ze het niet red ivm verschillende pony's en starttijden? 
miep1979 schreef:Zelf als ruiter hou ik er altijd rekening mee dat het misschien wel eens in of uit kan lopen, bij het aanmelden en afrekenen altijd even vragen. Bij een outdoor wedstrijd loop ik altijd even naar de ring toe en informeer direct bij de ringmeester hoe het programma loopt, zo kom je zelden voor het blok te staan dat je starttijd opeens anders is dan je in gedachte had.
Zelf zat ik vorige week te jureren op een wedstrijd waar het allemaal ontzettend uit liep waardoor je als jury wederom weer eens geen mogelijkheid hebt om zelfs maar snel een plaspauze te hebben, omdat ruiters langer doen over het binnentreden van de ring en ringmeesters over zich heen laten lopen door de ruiters. Het is heel vervelend als je een paar uur zit te jureren in een klein koud hokje en dan niet eens de mogelijkheid hebt om naar het toilet te kunnen.
Als ik een ring heb met veel uitval loop ik vaak even naar de ringmeester toe om te overleggen hoe we het gaan doen en soms betekent het inderdaad dat je een tijd geen ruiters in de ring hebt.
Dan denk ik: dan plan je een volgende keer dus ruimer, maar blijkbaar zie ik dat verkeerd

. Dus ik naar haar toe, ben ik nu al aan de beurt?? Er was iemand uitgevallen en ik moest maar starten. Dus ik zei nou ik zit er net 10 min op. Toen was er iemand anders zo aardig die wel voor mij wilde die had haar paard al klaar.