De andere jury had gewoon een 8 en geen commentaar.Ik vroeg het me af,want ik vond het zelf een beetje raar.Zo groot waren ze nu ook weer niet namelijk. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De andere jury had gewoon een 8 en geen commentaar.Ik vroeg het me af,want ik vond het zelf een beetje raar.Zo groot waren ze nu ook weer niet namelijk. 

, maar persoonlijk ben ik absoluut niet blij met een 7 voor de verzorging. ( ben het soms ook al tegengekomen op concours)
Lowara schreef:@ storm: niet tegen jou ofzo hoor, maar persoonlijk ben ik absoluut niet blij met een 7 voor de verzorging. ( ben het soms ook al tegengekomen op concours)
de hoeveelheid tijd en moeite die je erin steekt ( vooral ik met een Tinkermerrie van 70% wit en manen van 1m80 lang) en dan gewoon standaard een 7 geven bij iedereen.
Als duidelijk is dat er veel tijd en moeite in gestoken is om alles tiptop te krijgen,mag er best een 8 of een 9 voor gegeven worden. Net zo goed dat er een 4 of 5 mag worden gegeven als er niets aan is gedaan uiteraard
Lowara schreef:@ storm: niet tegen jou ofzo hoor, maar persoonlijk ben ik absoluut niet blij met een 7 voor de verzorging. ( ben het soms ook al tegengekomen op concours)
de hoeveelheid tijd en moeite die je erin steekt ( vooral ik met een Tinkermerrie van 70% wit en manen van 1m80 lang) en dan gewoon standaard een 7 geven bij iedereen.
Als duidelijk is dat er veel tijd en moeite in gestoken is om alles tiptop te krijgen,mag er best een 8 of een 9 voor gegeven worden. Net zo goed dat er een 4 of 5 mag worden gegeven als er niets aan is gedaan uiteraard

Ik snap absoluut wat je insteek is, hoewel je laatste opmerking nogal kort door de bocht is, erg jammer.
Maar als je nou geen winst rijd doordat je bijv. je dag niet had, maar wel een 8 krijgt voor de verzorging, is dat dan zo bevredigend?
Storm76 schreef:Lowara, ik snap je punt en ik moet zeggen dat als ik zie dat een paard echt glanzend schoon is met schone sokken (zoals een tinker) ga ik echt wel een puntje hogerMaar als je nou geen winst rijd doordat je bijv. je dag niet had, maar wel een 8 krijgt voor de verzorging, is dat dan zo bevredigend?
Als ik iemand geen wp wil geven, doe ik dat zeker niet op het laatste punt hoor, dan ga ik altijd bij een ander punt zoals het effect van de hulpen een punt lager. Net zoals ik iemand wél een punt wil geven, dan ga ik ook bij een ander punt omhoog.
Ik laat iemand absoluut geen wp verdienen/verliezen op het laatste punt.

Citaat:Ik vind dat echt onzin. Omdat je een 80% wit paard heb? Boeiend!
Elk paard moet gewoon schoon zijn. Normaal zorg je toch ook dat ie schoon is? Nu iets meer, maar dat mag ook wel voor een wedstrijd.