Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nikitaa schreef:De -1 is opgeschreven tijdens het tellen. Ze zijn de hele rij nagegaan (bij een 5= 1 punt eraf) (7 = 1 punt erbij), want als je allemaal 6en hebt, kom je op 180 uit. Zo kwamen ze dus op -1, wat 179 punten inhoud.
pearlie schreef:Je kunt het helaas achteraf niet meer navragen en ook niet bewijzen dat je zweep korter was. Had je gelijk moeten doen bij de jury of organisatie.
Wel jammer van je winstpunt.
Maar ik vind het wel raar dat ze er -1 voor geven trouwens. Volgens mij mag de jury je niet laten starten als je een te lange zweep hebt en hadden ze dat dus voor je proef moeten zeggen. Misschien kan je daar nog iets mee bij de knhs?
De jury heeft je nu tenslotte laten starten dus is die -1 volgens mij onterecht.
mammaslamma schreef:Nikitaa schreef:De -1 is opgeschreven tijdens het tellen. Ze zijn de hele rij nagegaan (bij een 5= 1 punt eraf) (7 = 1 punt erbij), want als je allemaal 6en hebt, kom je op 180 uit. Zo kwamen ze dus op -1, wat 179 punten inhoud.
Ik snap ook wel hoe ze tellen, maar dan zou er ook + gestaan moeten hebben, lijkt mij.........
Mijn zweep is gewoon 1.10 lang, touwtje zit er niet aan,daarvoor was hij langer, maar heb het touwtje er voor April afgehaald, toen ging het ook in, dat de zweep niet langer mocht zijn.
gekke_koei schreef:er kan nooit geen + gestaan hebben want je had geen winst.
als je 181 punten had gehad had er onderaan +1 gestaan.

mammaslamma schreef:Gisteren op wedstrijd kijk ik mijn coupon na en staat er onderop het coupon, niet bij strafpunten of totaal, de oopmerking dat mijn zweep niet langer mag zijn als 1.10.
Nu ben ik volledig op de hoogte dat hij niet langer mag zijn en dat was hij dus ook niet, hoe schat zo'n jury dat dan in, vind het nogal vreemd om dat te gokken.
Ik zie het verder in mijn punten niet terug, maar waarom dan die -1 onderop de coupon geschreven.
Jammergenoeg was de jury nog lang bezig en kon ik het niet navragen, maar ik was wel wat geirriteerd omdat ik zeker was van mijn lengte en ik bang was dat het me een winstpunt zou kosten.
Na natellen, ik had 179 pnt, klopte die gewoon, maar in 1e instantie zag ik die winstpunt aan me voorbij gaan, vandaar de irritatie.....
Jow schreef:mammaslamma schreef:Gisteren op wedstrijd kijk ik mijn coupon na en staat er onderop het coupon, niet bij strafpunten of totaal, de oopmerking dat mijn zweep niet langer mag zijn als 1.10.
Nu ben ik volledig op de hoogte dat hij niet langer mag zijn en dat was hij dus ook niet, hoe schat zo'n jury dat dan in, vind het nogal vreemd om dat te gokken.
Ik zie het verder in mijn punten niet terug, maar waarom dan die -1 onderop de coupon geschreven.
Jammergenoeg was de jury nog lang bezig en kon ik het niet navragen, maar ik was wel wat geirriteerd omdat ik zeker was van mijn lengte en ik bang was dat het me een winstpunt zou kosten.
Na natellen, ik had 179 pnt, klopte die gewoon, maar in 1e instantie zag ik die winstpunt aan me voorbij gaan, vandaar de irritatie.....
hey marion, heb je t niet meer nagevraagd? ik vroeg t nog aan mn pa en die zei dat je daar geen punt voor af mocht trekken
gr jolanda
eertjuh22 schreef:ik denk niet dat het met de zweep te maken heeft gehad hoor![]()
ik denk dat de jury even snel de punten geteld heeft en er dus -1 onder heeft gezet, omdat je 179 punten had. ik heb dit ook wel eens op mijn coupon gehad.
het is denk ik gewoon een beetje raar opgeschreven, omdat het naast de opmerking van je zweep staat.