Ik kreeg voor deze oefenig een 2 met erbij als opmerking staat stil. Wat kan je het beste doen op zo'n moment? En wat voor cijfers worden hier voor meestal gegeven?Groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik kreeg voor deze oefenig een 2 met erbij als opmerking staat stil. Wat kan je het beste doen op zo'n moment? En wat voor cijfers worden hier voor meestal gegeven?

laura1987 schreef:kijk een 2 is wel erg laag maar een 4 ofzo had ik wel gesnapt.

Guinevere schreef:laura1987 schreef:kijk een 2 is wel erg laag maar een 4 ofzo had ik wel gesnapt.
Een 4 is onvoldoende, een 2 is slecht. In dit geval vind ik een 2 niet meer dan verdiend.
TS, heel erg balen! Ik zou thuis hard oefenen om hem lopend te leren poepen.
Maarja hij doet eigenlijk nooit tot heel erg af en toe maar poepen tijdens het rijden, maar voortaan zal ik hem gelijk een tik en als ik geen zweep heb even hard naar voren drijven want lopend kan die het ook best wel
heleen06 schreef:ik heb dit ook een keer gehad. Bij mij was het tijdens de middenstap. Paard ging niet stilstaan maar ging wel langzamer lopen. Toen had ik een vier met als opmerking: tempoverlies. Tja dat was natuurlijk ook wel zo, maar ik baalde er wel van.

felicity schreef:En hoe leer je een paard dan aan dat hij moet door lopen tijdens het mesten. Ik ga mijn paard niet lopen schoppen en slaan omdat hij stil gaat staan als hij moet mesten.
kimmekuh schreef:dat een pony gaat mesten onder de proef is een teken dat de pony niet lopende oftewel bezig word gehouden.
ook al had je pony niet stilgestaan je had nog een 2 gehad
kimmekuh schreef:dat een pony gaat mesten onder de proef is een teken dat de pony niet lopende oftewel bezig word gehouden.
ook al had je pony niet stilgestaan je had nog een 2 gehad