Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anniicka_x schreef:Heej
ik moet ook her doen omdat ik op de examendag ziek was maar heb nog geen brief thuis gehad..
groetjes annicka
daffodil schreef:Ik had hardstikke fijne paarden met mijn herexamen maar zag in de groepen erna inderdaad een paar wat mindere. Helaas leverde het geen slagen op, ze hebben gewoon de hele herkansingsgroep laten zakken. Voor mezelf vind ik dat niet zo erg maar ik heb er echt twee tussen zien zitten waarvan ik wel dacht dat deze geslaagd zouden zijn.
Ik ga niet nog een keer op, de manier van rijden die zij willen zien past absoluut niet bij mijn idee van rijden en ik ga mijn paard daar ook niet mee lastigvallen. Ik hou van opbouwen, loswerken en soepel maken en zij willen patsboem een paard bovenin en stevig aan het werk......
daffodil schreef:Ik had hardstikke fijne paarden met mijn herexamen maar zag in de groepen erna inderdaad een paar wat mindere. Helaas leverde het geen slagen op, ze hebben gewoon de hele herkansingsgroep laten zakken. Voor mezelf vind ik dat niet zo erg maar ik heb er echt twee tussen zien zitten waarvan ik wel dacht dat deze geslaagd zouden zijn.
Ik ga niet nog een keer op, de manier van rijden die zij willen zien past absoluut niet bij mijn idee van rijden en ik ga mijn paard daar ook niet mee lastigvallen. Ik hou van opbouwen, loswerken en soepel maken en zij willen patsboem een paard bovenin en stevig aan het werk......
Nimber schreef:Ik ben ook gezakt op het rijden voor op mij nu nog steeds wazige punten waar ik niets mee kan. Mijn cursus leidster snapte niet waarom ik het niet gehaald heb.
.. Die rijd je als eerste, ben je dan niet aan het losrijden?? Moet je dan al gaan sluiten? Krijg je op de wedstrijden altijd 7ens en 8en op je houding en zit? Mijn instructrice vond het ook vaag. Pas als we gaan doorsluiten (zijn we meestal al zo'n 45 minuten aan het losrijden) sluit ik in mijn zit..
ga gewoon (weer) mijn best doen.....
Ook de groeten van het grote gevaar haha