Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_10_ schreef:Als jury zie ik het graag op deze manier:
Allereerst halthouden, dan achterwaarts en dan in een vloeiende beweging voorwaarts.
Dus zeker níet weer halthouden na het achterwaarts
Wirobelgje schreef:bij ons is het na achterwaarts eerst halthouden en dan pas terug voorwaarts
oosterhoff schreef:liever zonder stres met een hele kleine rustpauze erin zegmaar een scheinovergang naar het halt dan een gestresste overgang vanuit het halt naar de draf. Het is progressief dus je mag nog wel een stappas maken.
oosterhoff schreef:Het is progressief dus je mag nog wel een stappas maken.
PacinoLover schreef:Ik heb laatst mee geschreven met een jury die daar heel erg op lette. Je moet echt duidelijk stil staan en dan pas weer weg rijden. Velen kregen hier een 4 op :S
PacinoLover schreef:Ik heb laatst mee geschreven met een jury die daar heel erg op lette. Je moet echt duidelijk stil staan en dan pas weer weg rijden. Velen kregen hier een 4 op :S
Wirobelgje schreef:bij ons is het na achterwaarts eerst halthouden en dan pas terug voorwaarts
Urielle schreef:PacinoLover schreef:Ik heb laatst mee geschreven met een jury die daar heel erg op lette. Je moet echt duidelijk stil staan en dan pas weer weg rijden. Velen kregen hier een 4 op :S
In Belgie? Daar moet je nl. wel halt-aw-halt-vw
In Nederland halt-aw-vw