Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[/quote]Citaat:bezig houden vanaf de eerste minuut totdat je voorbij de A bent na je proef!!
eefffiejjj schreef:Citaat:bezig houden vanaf de eerste minuut totdat je voorbij de A bent na je proef!!
'Bij A in stap de rijbaan verlaten'
Nouks schreef:Wat die vele overgangen en tempowisselingen die hier worden aanbevolen betreft: houd wel even in de gaten of de pony er niet alleen maar drukker van wordt. Zijn genoeg van die druktemakers die na 3x een tempowisseling in de draf (bijvoorbeeld) alleen maar harder gaan lopen.

suc6 der mee
Ja t is en blijft een manege paard

Tis misschien een beetje onduidelijk, maar zo heb k het ook geleerd met mijn les, en bij mij werkte het!
Ik had enige problemen met het halthouden ik heb veel oefeningen in stap en in draf gedaan. Dat raadde mijn instructrice mij aan aangezien ze van meer galoperen dan alleen maar drukker wordt.
Iedereen die de proef zag vond m echt heel geweldig ik zelf ook. Naja eerst even de foto's zodat je zelf kan oordelen. Ik weet ik zit veels te veel naar voren eigenlijk. Misschien kwamen mijn punten ook daardoor....

ik was er nu niet bij, dus ik kan niet oordelen, maar heb het zelf vaak genoeg meegemaakt hoor 

bekijk het gewoon van de positieve kant, volgende keer beter