Maar ik had een tijdje terug een B proef. Ik reed in de binnenbak, deze binnebak had een ingang voor de C, en nog 2 klapdeurtjes bij de E en de B.
Bij de B moest ik een grote volte maken. Toen ik ong. bij de A reed zag ik het deurtje bij de B helemaal openwaaien. Mijn paard schrok zich wilde, maar bleef netjes doorlopen en ging niet ineens anders lopen o.id.
Maarja ik moest nog mijn grote volte maken, en ik moest een stuk eerder de hoefslag af om, om dat deurtje heen te rijden, want ja ik kan moeilijk door die deur heen
Met als gevolg dat ik dus geen nette grote volte had omdat ik véél eerder de hoefslag afging en dat eerste gedeelte dus niet netjes deed, voor de rest maakte ik een nette grote volte.
Ik kreeg helaas een 5 voor deze volte, met als commentaar dat het begin niet mooi was...
Hoe bekijken jullie dat als jurylid? Als er een deur openwaait onder je proef en je daardoor je figuur minder mooi kan uitvoeren, geef je dan mindere punten of let je daar even niet op?
en evenlater zag ik mijn moeder en die vriendin daar gelukkig staan en die hielden die deuren vast!

. Ik mocht geloof ik 4 onderdelen overnieuw rijden, vond dat wel heel netjes van desbetreffende jurylid en heb haar daar uiteraard na afloop vriendelijk voor bedankt!