Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
iedereen doet het tenslotte voor z'n hobby.... daffodil schreef:Zo'n combinatie zal ik wellicht wat soepeler tegen zijn dan het supergaaf lopende paard wat continu in de mond gezeten wordt en op hardhandige wijze de baan doorgaat.
Fitzroy schreef:De M is idd dramatisch en dan met name de M2. Daar kun je maar nauwelijks winst kwijt.
) Ook in de Z1 rijden soms combinaties rond waarvan je denkt 'hoe ben je hier gekomen'? maar gelukkig ook heel veel fijne combinaties!rhijnauwen schreef:Fitzroy schreef:De M is idd dramatisch en dan met name de M2. Daar kun je maar nauwelijks winst kwijt.
In deze klasse wordt er inderdaad vaak dramatisch gereden! (laatst 3 combinaties; eerste had 169 pt laatste 153pt) Ook in de Z1 rijden soms combinaties rond waarvan je denkt 'hoe ben je hier gekomen'? maar gelukkig ook heel veel fijne combinaties!
Hoe zou het toch komen dat mn de klasse M2 zo dramatisch is? (misschien toch door die 'sinterklazen juryleden die alleen B/L jureren en dus niet weten wat voor ellende ze er eigenlijk mee veroorzaken?)
Verder zijn het echt serieuze jury's. Die geeft pas een wp als je een goede nette proef heeft gereden.
Jammer genoeg zie ik in M2 toch vaak combinatie's die een slordige proef rijdt en paard heeft die nog niet aan toe is om M2 te starten, dan snap ik wel waarom ze steeds geen wp haalt
en deze combinaties rijden dan toch de winstpunten, met als gevolg dat deze ruiters toch doorstromen naar het M en daar over het algemeen, geen punt rijden...wat overigens voor ons M en Z jury's echt niet leuk is. judithh schreef:..wat overigens voor ons M en Z jury's echt niet leuk is.
rhijnauwen schreef:judithh schreef:..wat overigens voor ons M en Z jury's echt niet leuk is.
en toch hebben wij het elke keer 'gedaan' bij die combinaties.....