Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sammie schreef:Een special D al onder het zadel

_Dunja_ schreef:Ik vind dat iedereen zelf moet weten of die wel of niet gaat starten met een paard die wel sterren kijkt of niet...
*knip*
Ik ben gewoon van mening dat iedereen het zelf moet weten of die wel of niet gaat starten...

KarinvdM schreef:_Dunja_ schreef:Ik vind dat iedereen zelf moet weten of die wel of niet gaat starten met een paard die wel sterren kijkt of niet...
*knip*
Ik ben gewoon van mening dat iedereen het zelf moet weten of die wel of niet gaat starten...
Als ik zit te jureren, dan word ik van zulke combinaties dus niet bepaald vrolijk... Dan besteed ik m'n tijd liever aan andere dingen.

KarinvdM schreef:Ik zit in m'n vrije tijd te jureren en ik doe dat omdat ik dat leuk vind. Maar ik kijk dan wel graag naar mensen die hun paard/pony goed voorelkaar hebben.
Bovendien, wat heeft het voor zin om te gaan starten als je paard/pony niet eens nageeflijk is? Thuis in de bak nog wat langer gaan oefenen is goedkoper en zinvoller. Geef je startgeld dan liever uit aan les.