Ja heel vaak is die vraag er geweest, van wat het niveau etc. is in de B. Maar nu is mijn vraag wat willen jullie nou zien?
Een pony/paard dat aan de teugel loopt? Of juist een pony/paard die lekker lange hals heeft?
Een pony/paard die zijn rug niet volledig gebruikt?(neem ik aan van niet dat jullie dat willen zien, maar als ze in de B aan de teugel rijden zie je dit toch helaas wel vaak..) Of juist een pony/paard die zijn rug heel goed gebruikt?
Ik hoor het graag van jullie, en zeg dan even alles! Dus hoe die op de benen loopt, de rug gebruikt zijn hoofd + hals heeft etc.
Mijn instructrice zij mij vandaag namelijk dat jury's in de B graag willen zien een pony/paard die zijn rug goed gebruikt, zijn achterhand goed eronder zet en ruim loopt.. met een langere hals die wat ronding heeft maar niet te veel..
Maar ik dacht zelf altijd dat een pony/paard in de B al aan de teugel moest lopen etc. maar volgens mijn instructrice moet dit juist niet
Dus kom maar op jury's wat jullie in de B willen zien

Groetjes

en dus niet HOE ze het willen zien,, daarom opende ik dit topic 
* Maarja, ze zecht ook alleen de dingen die echt kloppen. Dus als ik me best niet doe, krijg ik dat ook wel te horen en dan zecht ze echt niet van: Netjes hoor, goed gedaan! 

Dit topic ga ik even in de gaten houden....