Ik had met een paard Z1 gestart, een hele fijne proef gereden en de proef was wel degelijk winstwaardig. Tijdens de prijsuitreiking bleek niemand een winstpunt te hebben en viel een ieder de punten erg tegen. Ik loop naar buiten en zie een bekende losrijden voor het M2 en waarschuw haar alsevast voor de lager jurering die haar te wachten staat. Op dat moment word spreekt iemand naast mij mij aan, wie de jury blijkt te zijn
. Een discussie tussen mij en haar volgt waarbij ik naar voren breng dat zij zeer zeker TE streng gepunt heeft. Zij geeft aan dat "wij ruiters"te veeleisend zijn, want een 5 staat immers in het proevenboekje als een voldoende. Een geheel gesprek daarop volgde nog.
Enkele mensen kwamen later naar mij toe en vertelden mij dat zij het anders aangepakt hadden, want wanneer je deze jury een volgende keer nog eens hebt, zal zij je hierop afstraffen (wat ik overigens erg onprofessioneel zou vinden). Ik moet bekennen, dat wanneer ik de aanwezigheid van de jury eerder opgemerkt had, niet zo'n discussie was gestart. Maar eigenlijk moet het toch gewoon kunnen? Wanneer je op je werk niet goed functioneert word je daarop toch ook aangesproken in de meeste gevallen?

Mijn paard probeerde twee keer weg te draaien voor een tegenligger, maar ik was en in staat om dat te voorkomen en ik reed rustig verder en had na 3 passen mijn paard weer fijn in de aanleuning en kon de oefening inzetten. Verdien je dan al een 5
Anky gaat gewoon de baan uit als een paard bang is

nou dan ben je echt niet goed snik!!!!!!!!!!!