Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) is het ook niet snel een 10. Een 10 staat voor ultieme perfectie (op school/studie 0 fout). Wees eerlijk, dat zie je niet vaak...
) GeJe schreef:9-ens komen inderdaad sporadisch voor... wellicht dat "het nieuwe jureren" gaat zorgen voor meer hogere (en lagere) cijfers op je protocol? Ik ben benieuwd hoe hier op de bijscholing naar gekeken gaat worden.

amondi schreef:Ik heb eens een 10 mogen opschrijven! Voor middendraf in de L1. Jury gaf eerst een 9 en na 3 onderdelen kwam hij daarop terug,"zet maar een 10 bij die middendraf, ik zou niet weten wat daar NOG beter aan kan in de L..
Remember schreef:amondi schreef:Ik heb eens een 10 mogen opschrijven! Voor middendraf in de L1. Jury gaf eerst een 9 en na 3 onderdelen kwam hij daarop terug,"zet maar een 10 bij die middendraf, ik zou niet weten wat daar NOG beter aan kan in de L..
Dit vind ik een super beredenatie eigenlijk! Het kán nog beter natuurlijk, maar het hoeft gewoonweg niet beter in het L.
). Wat goed is is gewoon goed (al kan het vaak nog net wat beter, maar je moet ook naar het niveau kijken) en wat slecht is is slecht.