Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

GeJe schreef:Geef mij maar de
verenigingen
die gewoon na afloop een envelop
met geld klaar hebben en je ook nog een presentje meegeven.
dooozzz schreef:De kilometervergoeding is toch 24 cent per km?
Scum schreef:Nee hoor. De vergoeding is 0,28. Ook voor de IL. Of hebben ze dat heel pas geleden omlaag gezet?
Fitzroy schreef:Best raar, dat de dagvergoeding hetzelfde is, ongeacht of je IL, IM of IZ jurylid bent.

Fitzroy schreef:Je slaat altijd meteen zo door
Ik had meer een hogere dagvergoeding in gedachten en de km's gebaseerd op de auto die je rijdt
Dagvergoeding: 12,50 IL, 17,50 IM, en 22,50 IZ
Kmvergoeding Landrover Freelander: 1 euro per km

GeJe schreef:ff heel wat anders over die cadeautjes.... waarom altijd zo a-orgineel? Een pakje merci, een fles rode wijn.... Zou leuk zijn als de vereniging er een sport van maakt om steeds met iets verrassends aan te komen.... Zal er ff een nieuw toppic van maken
CGJ12 schreef:Verkoop jij dan dergelijk rommel?:D
GeJe schreef:Ik neem dit maar met een grote korrel zout... zoals je weet verkoop ik geen artikelen die deze kwalificatie verdienen ...
En voor € 3,50 heb je inderdaad geen jury-presentje bij mij in de winkel... Laat ze maar eens origineel doen en met iets on-ruitersports aankomen.
dooozzz schreef:De kilometervergoeding is toch 24 cent per km? Voor heen en terug? Als ik bijv. 20 kilometer verderop ga jureren reken ik 20 X 0,24 = 4,80 euro aan reiskosten? En niet 2 X 20 km X 0,24 euro, toch?