Ik zou het leuk vinden om wat ervaringen uit te wisselen en elkaars kennis te delen

Bijna 10 jaar geleden werkte ik op een manege bij een vakantiepark, veel buitenritten over het strand met de toeristen. Tijdens dit bijbaantje heb ik besloten mijn ORUN instructeursdiploma te halen.
Na twee jaar ben ik ander werk gaan doen. Op mijn eigen manege heb ik tijdens vakanties zo af en toe manegelessen gegeven.
Daarna een tijdje niets, en sinds een maand of zes ben ik juf op een kleine manege. Ik val in voor een vriendin die nu in het buienland studeert. Maar gezien de groei van de manege is de kans groot dat ik hier blijf.
Nog iedere week is het een uitdaging om een goede groepsles te verzorgen. Het begint al bij de indeling, de juiste combinaties van ruitertjes en pony's maken dat je les goed loopt. De indeling van het uur, hoe je de theorie vertelt, welke oefeningen je laat rijden, hoe om te gaan met verschillen in niveaus, hoe geef je iedereen de aandacht die hij nodig heeft, hoe ga je om met pubers, angst etc.
Ik leer nog wekelijks van mijn uurtjes in de bak, ik experimenteer wat met mijn manier van indelen/lesgeven etc.
Maar ik heb ook iedere week weer nieuwe vragen? Hoe zouden anderen dat doen? Kan dat beter? Anders? Leuker? En hoe zullen andere instructeurs dit aanpakken?
Genoeg stof lijkt me, dus om te beginnen: Wie is ook manege-juf/meester?