Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jury schreef:In het voorjaar heb ik Corrie van juryplatform al over geinformeerd. Zij zouden dit meenemen in hun "regulier" overleg met de knhs.
Somebody_ schreef:Zonder juryleden geen wedstrijd, zou je zeggen. Massale staking!![]()
Is het niet tijd voor een petitie op het juryplatform, die wij, als juryleden, dan met een mooie brief kunnen inleveren?
Suzanne F. schreef:Somebody_ schreef:Zonder juryleden geen wedstrijd, zou je zeggen. Massale staking!![]()
Is het niet tijd voor een petitie op het juryplatform, die wij, als juryleden, dan met een mooie brief kunnen inleveren?
Je bent vrij om te jureren wat je wilt. Dan jureer je toch gewoon niet die betreffende wedstrijd? Dan pak je wat leuke outdoorwedstrijden.
Niobe schreef:Je hoeft namelijk niet een half uur te wachten elke keer in de kantine. Juryleden mogen vanaf die tijd ook bij elkaar schrijven. Dus dan jureert de 1 een aantal combinaties van proef 1 en schrijft de ander en bij proef 2 andersom.
Tenminste zo heb ik het begrepen van iemand uit het regiobestuur die ook bij onze vereniging in het bestuur zit.
Suzanne F. schreef:Niobe schreef:Je hoeft namelijk niet een half uur te wachten elke keer in de kantine. Juryleden mogen vanaf die tijd ook bij elkaar schrijven. Dus dan jureert de 1 een aantal combinaties van proef 1 en schrijft de ander en bij proef 2 andersom.
Tenminste zo heb ik het begrepen van iemand uit het regiobestuur die ook bij onze vereniging in het bestuur zit.
![]()
Really?
Daar zou ik nou helemaal niet op zitten te wachten.
Niobe schreef:Ik ben (nog) geen jurylid, maar wilde naar aanleiding van deze reacties toch even reageren.
Je hoeft namelijk niet een half uur te wachten elke keer in de kantine. Juryleden mogen vanaf die tijd ook bij elkaar schrijven. Dus dan jureert de 1 een aantal combinaties van proef 1 en schrijft de ander en bij proef 2 andersom.