Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kleinvosje schreef:Maar Suzanne, je schrijft dar er te vriendschappelijk omgegaan wordt tussen ruiters en juryleden. Dat betekent dus dat ik geen vrieden meer mag hebben die wedstrijden rijden, want als ik ze in de ring zou krijgen ben ik bevooroordeeld? D e opmerking dat iedereen dan mijn vriendje wel wil zijn vind ik ook niet kloppen, ik beslis nog altijd zelf of ik iemand accepteer als vriend, en ik accepteer alleen menesen die ik echt ken en niet een keer in de ring heb gehad.
grapje, gebruik het dus juist zodat we elkaar niet onverwachts tegenkomen met alle reglementaire problemen van dien wille schreef:Hallo,
Het kan wat overdreven over komen maar waar ik mij de laatste tijd aan stoor is aan juryleden die vanuit hun functie berichtjes op facebook plaatsen of er op reageren zo van: ik jureer morgen daar en daar...oh dan rij ik in je ring, gezellig je weer te zien, hoe gaat het? enz enz. ik vind dat juryleden alleen al om niets te suggereren dit soort privéberichtjes onderling niet moeten plaatsen, in mijn omgeving komt dit nog al eens voor, ben ik de enige die zich daar aan stoort?
daffodil schreef:Ik vind het wel heeeeeel ver gaan om te suggereren dat je uit hoofde van je functie zodanig beknot zou moeten worden in je publiekelijke uitingen.......Ik mag ook toch echt hopen dat de KNHS zich vooral hier niet mee bezig houdt. Het betreft een vrijwilligersfunctie die als zodanig "betaald" wordt en daar hangen een aantal verplichtingen aan. Om dit nou te vergelijken met een betaalde baan, gaat een beetje ver.
Overigens zie ik het probleem helemaal niet hoor, je komt altijd bekenden tegen in de ring, danwel als jury danwel als ruiter, lekker belangrijk of iemand dat van te voren leest of niet. Ik ga ervan uit dat een jury prima in staat is om zijn/haar onpartijdigheid in de ring te laten blijken!
Fitzroy schreef:Ik sluit me helemaal bij Suzanne aan. Sowieso vind ik dat juryleden zich zo objectief mogelijk op moeten stellen en er niet uitgebreid aangekondigd hoeft te worden waar gejureerd gaat worden, ook niet op internet. Ik zie hier op bokt ook vaak dat juryleden dat doen. Imo hoort het bij je integriteit dat je je daar niet over uitlaat op een openbaar forum.