Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lovey_ou schreef:Allemaal onzin je mag gewoon van zweep verwisselen hoor net zoals Max ook mag je hem gewoon rechts vasthouden en met groeten met je rechterhand de top van je zweep pakken!
Staat nergens in het regelement dat je je zweep niet mag verwisselen.
Kruimeltje86 schreef:lovey_ou schreef:Allemaal onzin je mag gewoon van zweep verwisselen hoor net zoals Max ook mag je hem gewoon rechts vasthouden en met groeten met je rechterhand de top van je zweep pakken!
Maar je groet toch met je rechter hand en
daar mag je dan toch geen zweepje in vasthebben?
Kruimeltje86 schreef:lovey_ou schreef:Allemaal onzin je mag gewoon van zweep verwisselen hoor net zoals Max ook mag je hem gewoon rechts vasthouden en met groeten met je rechterhand de top van je zweep pakken!
Maar je groet toch met je rechter hand en
daar mag je dan toch geen zweepje in vasthebben?
ik rijd op een paard. Ik ben, na lang gestopt te zijn met rijden,Pippaa schreef:Ik heb strafpunten gekregen toen ik groette met het zweepje in mijn rechter hand. Maar dat was vroegerEn gewoon op een manege wedstrijdje. Ik weet niet hoe het zit met f proefjes. Maar waarom wil je de zweep van hand wisselen? Die kan je toch gewoon in een hand houden? Succes in ieder geval!

Kruimeltje86 schreef:Ik vind het vervelend als de zweep tegen de bakrand komt
, dat is idd niet leuk.
Pippaa schreef:Ah, vandaar![]()
Bij mij ligt de zweep altijd voor het zadel, misschien heb je je handen niet rechtop zodat het zweepje uitsteekt en tegen de bakrand komt? (ik weet niet hoor, is maar een idee?)
Donkerblauw schreef:Pippaa schreef:Ah, vandaar![]()
Bij mij ligt de zweep altijd voor het zadel, misschien heb je je handen niet rechtop zodat het zweepje uitsteekt en tegen de bakrand komt? (ik weet niet hoor, is maar een idee?)
Officieel moet je zweep over je knie liggen, dus dan raakt de zweep de bakrand/muur als je de zweep in je buitenhand houd.
maar ik ga echt niet mijn zweep over doen in mijn andere hand, ziet er zoooo rommelig uit..Pippaa schreef:Ik heb strafpunten gekregen toen ik groette met het zweepje in mijn rechter hand. Maar dat was vroegerEn gewoon op een manege wedstrijdje. Ik weet niet hoe het zit met f proefjes. Maar waarom wil je de zweep van hand wisselen? Die kan je toch gewoon in een hand houden? Succes in ieder geval!
Je moet hen net he linkerhand pakken net als je teugel die blijft toch ook aan de rechterkant van de hals zo moet je ook je zweep vastpakken