Na een stuk of 10 combinaties komt hij naar me toe.. Of er iets is veranderd, want het secretariaat kwam bij hem dat hij iets niet goed deed.. Wat bleek zou.. De beste man wist niet dat in de nieuwe proeven een onderdeel zat die 2x meetelde.. Ik vind dat echt weer verbazingwekkend! Als jurylid, ongeacht je leeftijd, hoor je dit toch gewoon te weten?Daarna gingen we op een gegeven moment van de C-pony's naar de B-pony's, dus een andere proef.. Ik wist dat ik nog B-pony's kreeg en op een gegeven moment had ik een formaat B pony in de ring en dus de andere proef erbij. Zie ik dat meisje erna in de 2e proef starten en hem even later uit de auto komen. Hij had dus de verkeerde proef voor zijn neus en wist niet dat de B pony's een andere proef moesten rijden.. Ook weer verbazingwekkend natuurlijk.. Je bestudeert toch de lijst om te weten wat je in de ring krijgt?

Nou ja, hoe ver zou de KNHS hierin moeten gaan qua leeftijd? Wat mij betreft stellen ze een leeftijsgrens in..
NB, we hebben het hier over een man van zeker ver in de 70..
Het was hem alleen opgevallen dat er nu 29 onderdelen waren ipv 30 en dat je toch 300 pnt kon halen.. Hij had niet gezien hoe dit nou kwam..
(bijvoorbeeld de hele ring op achterwaarts bij A een 6 geven...)
'