Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ruiter ben ik ook wel eens om verheldering gaan vragen!
jury schreef:Ik wilde laatst naar een jury lopen die mij echt mega veel punten had gegeven.
Dat (bijna winst) vond ik niet geloofwaardig overkomen voor een proef die net boven verlies zat.
Helaas moest ik na haar direct zelf jureren en had ik problemen met papieren van een deelneemster in mijn ring en daardoor geen tijd om er verder naar te vragen.
Als jury baal ik altijd enorm van die praatjes achter mijn rug om (vaak direct bij het zien van het eindresultaat zonder het lezen van het commentaar en dan op een geluidniveau dat ik het toch ook wel kan horen). De laatste x dat ik dat meemaakte heb ik op een iets harder niveau door de kantine gezegd dat mopperen op de jury mag maar pas nadat er met die jury zelf over gesproken is.
9 vd 10 keer komt er niemand naar je toe na de prijsuitreiking. Dat nodigt dan ook niet uit om langer te blijven (niet overal is de prijsuitreiking binnen 15 minuten na de laatste proef). Vaak ga ik zelf actief naar de ruiters toe en vraag of ze de punten herkennen. Dat levert vaak hele leuke gesprekken op en maakt het voor de ruiters de volgende x makkelijker om zelf naar de jury te stappen.
Ik ga hier niet te grof zijn want ik heb er zo mijn gedacht over maar daar gaat het hier niet over.
"Uw overgang was te bruut. Een goede overgang draf-halt gaat men over stap!"
miep1979 schreef:Ik zou willen dat ruiters op mij afstappen na de prijsuitreiking ipv onderling discussieren en allerlei rare uitspraken te doen over de juryAls ruiter ben ik ook wel eens om verheldering gaan vragen!
! En dan zit ik er tenminste ook niet voor niks!
carmab schreef:Wat het kost om wedstrijden te starten heeft wat mij betreft niets te maken met of je de jury wel of niet kunt benaderen, je betaalt niet voor het commentaar maar je betaalt inschrijfgeld voor een wedstrijd