Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Nee lijkt me want dat neem je mee in de totale verzorging.
Een vlecht vind ik op zich ook netjes (zeker omdat toen ik nog lang en heel dik haar had uit ervaring weet dat het bijna niet in een knot te krijgen is) maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit minder netjes vinden.
Maar hoe met jongens met lang haar om te gaan. Ik had er laats 1 in de ring waar een haarnetje geen overbodige luxe zou zijn.

) eruit springen.
jury schreef:Nee lijkt me want dat neem je mee in de totale verzorging.
Een vlecht vind ik op zich ook netjes (zeker omdat toen ik nog lang en heel dik haar had uit ervaring weet dat het bijna niet in een knot te krijgen is) maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit minder netjes vinden.
Maar hoe met jongens met lang haar om te gaan. Ik had er laats 1 in de ring waar een haarnetje geen overbodige luxe zou zijn.
! Als vrouw zijnde zou ik het zeker op een knotje (proberen) te krijgen, ziet er toch net wat netter uit. En anders een mooie strakke vlecht
jury schreef:Maar hoe met jongens met lang haar om te gaan. Ik had er laats 1 in de ring waar een haarnetje geen overbodige luxe zou zijn.
ik zou niet weten hoe ik hier mee om zou gaan.
TeeGee schreef:Inderdaad jury dat heb ik laatst ook gehad.
Ik geef ook amazones met slordig haar ook een punt lager op de verzorging met als commentaar: haarnetje amazone?
Een vlecht vind ik bij dik/erg lang haar ook geen probleem.
, zeker als de rest er netjes uit ziet. jury schreef:Nee lijkt me want dat neem je mee in de totale verzorging.
Storm schreef:Nou, dat had ik laatst dus ook, ik deed een punt aftrek en zette erbij 'Haarnetje is netter'
Toen ik klaar was met jureren, kwam er iemand naar me toe en zei dat het niet in het regelementen-boekje staat en dat ik geen punt af mocht trekken.
Ik ben gaan zoeken, en inderdaad... het staat er niet meer in.
Maar toch vind ik dat het gewoon netter is.
cloris schreef:Ik heb altijd heel lang haar gehad, heb het nu in lagen laten knippen en het piekt nu als ik een knot maak, maar ik lees hier dat ik het dus in een vlecht zou mogen hebben onder mijn cap/hoedje? dat zou echt aardig wat werk schelen
ElsB schreef:Storm schreef:Nou, dat had ik laatst dus ook, ik deed een punt aftrek en zette erbij 'Haarnetje is netter'
Toen ik klaar was met jureren, kwam er iemand naar me toe en zei dat het niet in het regelementen-boekje staat en dat ik geen punt af mocht trekken.
Ik ben gaan zoeken, en inderdaad... het staat er niet meer in.
Maar toch vind ik dat het gewoon netter is.
Sorry hoor, maar juryleden moeten toch gewoon de regels volgen? De sport wordt er niet beter of eerlijker op als alle juryleden hun eigen voor- en afkeuren in de punten terug laten komen.