Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

judithh schreef:ik jureer inmiddels al zo'n 12 á 13 jaar maar eigenlijk vanaf het begin af aan al druk gehad met juryafspraken. Ik zit ieder weekend te jureren, vaak zaterdag en zondag en het gebeurd regelmatig dat ik op 2 locaties op één dag zit.
Ik wordt zowel per telefoon als via juryplatform benaderd.
Relaxed schreef:judithh schreef:ik jureer inmiddels al zo'n 12 á 13 jaar maar eigenlijk vanaf het begin af aan al druk gehad met juryafspraken. Ik zit ieder weekend te jureren, vaak zaterdag en zondag en het gebeurd regelmatig dat ik op 2 locaties op één dag zit.
Ik wordt zowel per telefoon als via juryplatform benaderd.
Wauw wat jureer jij veel dan! Vind je het niet veel om een hele dag te jureren? Ik doe maar 1 x dagdeel per weekend, vind ik echt zat!

mits het te doen is qua afstand. daffodil schreef:Maar ik heb ooit wel eens eerder geopperd dat een "andersom" database ook wel prettig zou kunnen zijn, aangeven dat je beschikbaar bent via juryplatform werkt niet altijd namelijk, een hoop mensen houden dat niet correct bij.
_10_ schreef:daffodil schreef:Maar ik heb ooit wel eens eerder geopperd dat een "andersom" database ook wel prettig zou kunnen zijn, aangeven dat je beschikbaar bent via juryplatform werkt niet altijd namelijk, een hoop mensen houden dat niet correct bij.
Toevallig heb ik juryplatform hier 2 weken geleden een mail over gestuurd maar helaas nog geen reactie ontvangen.
judithh schreef:Dat zou idd een hele verbetering zijn...![]()
Ik heb wel eens vervanging moeten zoeken en via platform alle tientalle Z-jury's die daar vrij stonden benaderd...je raad het al...geen van alle vrij en allemaal al bezet. Schijnt toch erg veel werk en romslomp te zijn om je agenda bij te houden...haal jezelf dan helemaal van platform af als je er toch niets mee doet.
Maar ik wordt ook nooit gemaild via die site..