Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yarrah schreef:Hallo,
Ik ben van plan om alleen naar buitenwedstrijden te gaan. Ik deed dat al regelmatig naar indoorswedstrijden. En dat bevalt heel goed ik ben veel rustiger.
Nu zit ik met een probleem met buitenwedstrijden dan moet je de papieren laten zien bij de juryleden.
Juryleden: hebben jullie tips voor mij hoe ik dat kan oplossen??
Wat ik zelf al bedacht heb is de boel in een rugzakje te doen en dan afgeven in de auto. Is dat wat?
vrolijke groetjes,
)sharonalover schreef:Wij hebben het eigenlijk niet eens mee op het losrijterrein....
wij zijn nog nooit gevraagd om de papieren te laten zien en ik rijd nu ongeveer 5 jaar wedstrijden![]()
als je ze toch moet laten zien zijn eigenlijk alle jury's wel zo aardig dat je eerst je proef mag rijden en af mag zadelen en het dan even komt laten zien
Heb er zaterdag ook weer 1 teruggestuurd naar de auto, eerst papieren laten zien, dan pas starten
Maar hier is dat ook gewoon standaard en 90% heeft ze ook gewoon bij zich. Heb idd vaker gehoord dat het in andere delen van NL anders gaat.
Fitzroy schreef:Jeetje, dat dat in het noorden nog gedaan wordt, papieren controleren. Dat is hier echt uit de tijd. Op bijscholing of in het cursusmateriaal - dat weet ik even niet meer - is ook vermeld dat het controleren van papieren geen taak van de jury is.
Ik doe er dus ook niet meer aan.
Ik rijd in deze omgeving nu 3 jaar wedstrijden en er is nog nooit om gevraagd!
Sannie1980 schreef:Ik vind het zelf eigenlijk een taak van het secretariaat. Je gaat je daar toch melden, dan kunnen ze gelijk een blik werpen in je paspoort. Mocht het niet in orde zijn, dan scheelt het ook weer een eventuele uitloop doordat iemand zijn paspoort uit de auto moet gaan halen.
Kleur en geslacht staan toch op de coupons? of tegenwoordig niet meer? Kan de jury dat deel bekijken.
Sannie1980 schreef:Dan zitten er meestal toch wel meerdere mensen bij het secretariaat. Ik heb liever dat ik daar even 5 minuten moet wachten dan dat het allemaal uitloopt in de ring!

maar wat controleren ze precies dan?