Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ondanks herhadelijke belletjes en mailtjes van mijn kant, vervolgens heb ik een ontzettende ruzie gehad met de organisator
omdat ik een leugenaar genoemd werd toen ik zei dat ik nog steeds geen info had, vervolgens deelde ik mee dat ik die dag dus niet zou komen jureren
oke ik ben wel gegaan, voor de ruiters, maar ik ga nooit meer naar deze wedstrijd toe
ze mailen vaak en sturen dan een mail aan een heleboel juryleden tegelijk, ik antwoord steenvast met het feit dat ik verhinderd ben
en dat is trouwens ook zo'n frustratie
dan mailen ze een heleboel mensen voor 1 datum, ik kijk in agenda of ik kan, zet dag bezet met potlood, mail dat ik kan, krijg je een mail dat ze al iemand hebben
mail dan niet
Joltsje schreef:haha, ik dacht dat er alleen frustraties bij de ruiters waren over startlijsten e.d. en dat de jury´s als prinsesjes werden behandeld. niet dus.
ik vind het al knap dat er jury´s zijn die een dagdeel in de auto willen zitten om te jureren, zonder kun je echt niet. en dan ook nog zo behandelen.. nee..
jureren is vaak een hondenbaan 

Fitzroy schreef:Ik denk dat jij me verkeerd begrijpt, jury.
Ik bedoel dat je helemaal niets hoort van de vereniging maar wel zelf op startlijsten hebt gezien dat je ingedeeld staat.
miep1979 schreef:ze mailen vaak en sturen dan een mail aan een heleboel juryleden tegelijk, ik antwoord steenvast met het feit dat ik verhinderd benen dat is trouwens ook zo'n frustratie
dan mailen ze een heleboel mensen voor 1 datum, ik kijk in agenda of ik kan, zet dag bezet met potlood, mail dat ik kan, krijg je een mail dat ze al iemand hebben
mail dan niet
miep1979 schreef:Dat vind ik echt niet netjes, net zoals dat er verenigingen in de bevestigingsmail zetten dat je zelf in de week voor de wedstrijd de lijst moet opzoeken op startlijsten
Alsof ik daar aan denk
Hoeveel moeite is het om een mailtje te sturen naar de jury met de link of het bestand van de startlijsten, imo een hele kleine
Ik heb zelfs een keer gehad, dat ik op de ochtend van de wedstrijd nog niet wist hoe laat ik verwacht werdondanks herhadelijke belletjes en mailtjes van mijn kant, vervolgens heb ik een ontzettende ruzie gehad met de organisator
omdat ik een leugenaar genoemd werd toen ik zei dat ik nog steeds geen info had, vervolgens deelde ik mee dat ik die dag dus niet zou komen jureren
oke ik ben wel gegaan, voor de ruiters, maar ik ga nooit meer naar deze wedstrijd toe
ze mailen vaak en sturen dan een mail aan een heleboel juryleden tegelijk, ik antwoord steenvast met het feit dat ik verhinderd ben
en dat is trouwens ook zo'n frustratie
mail dan niet
jureren is vaak een hondenbaan 

[/quote]
Fitzroy schreef:Nee, ook dat bedoel ik niet. Ik bedoel te zeggen dat ik een afspraak heb gemaakt een aantal maanden geleden dat ik op datum X zal jureren. Vervolgens hoor ik van de vereniging helemaal niets meer, maar zie ik op startlijsten wel dat ik geacht wordt om tijdstip X te verschijnen. Als ik niet op startlijsten zou kijken, zou ik dus niets weten en dan?
daffodil schreef:Hoe vaak ik al niet 'smorgens vroeg een half uur van te voren aanwezig ben......in mijn eentje want het secretariaat is dan dus nergens te bekennen!!!! Ik doe dat dus echt niet meer hoor, kwartier vind ik ruim zat, zeker smorgens vroeg.