Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne F. schreef:Ik maak er uit op dat mensen in de kantine naar haar proef keken en commentaar hadden. Op de zweep die ze pas laat weggooide en op haar rijden. Ze is zelf ook jury en geeft les en de verwachtingen van de toeschouwers waren blijkbaar hoger.
Ze had nog wel goede punten. Voor haar is de lol er bijna wel af door die reacties zegt ze...
robbedoes schreef:maar toen was het weer OMDAT ik jury ben.
!robbedoes schreef:ja, precies. maar ik heb het nu anders geformuleerd. hoop dat het nu duidelijker is
.
) dat ik best een goed oog heb voor het beoordelen van een dressuurproef. Maar zelf rij ik absoluut de sterren niet van de hemel. Ik heb een erg lastig te rijden paard en ben zelf ook geen wereldtalent. Ik haal wel eens een prijs, maar ik sta ook regelmatig in de onderste helft van de uitslagen. Dat zal me dus vast ook wel een hoop praatjes achter m'n rug opleveren. Maar ja, moet ik dan het jureren of het zelf rijden maar opgeven terwijl ik het beiden heel leuk vind om te doen? Ik denk het niet..... We zullen zien hoe ik het straks in de praktijk ervaar.