Ik ben ook van plan om er heen te gaan. Maar aangezien het zo'n eind rijden is, weet ik niet zeker of het er van komt in m'n eentje Als ik ga, ga ik in ieder geval op maandag. Ik heb geen ervaring, vorig jaar was ik wel van plan te gaan, maar ziek.
ik ga altijd vind niet altijd alles interessant maar je leert er altijd wel weer van trek wel wat warms aan want je zit de hele dag op de tribune en je zit stil bbrr
Ik ben de 28ste er ook bij, samen met een vriendin van me. Er komen ook nog andere meiden uit mijn cursus die dag.
gomir
Geplaatst: 29-11-09 19:20
Ik had graag gewild, maar ik kan niet zomaar vrij krijgen door de week Zou leuk zijn als ze een keer rekening houden met mensen die een fulltime baan hebben.
Ik weet het nog niet. Beetje raar dat er geen programma bij de uitnodiging zit en dat het alleen maar in Ermelo is. Vorig jaar was het wel leuk maar idd erg koud!! (daar hebben we stiekem een ander plekje gevonden wat wel warm was
Ik wil ook gaan, welke dag weet ik nog niet... Waarschijnlijk gaat een vriendin van me ook mee. Nog meer mensen uit het noorden van brabant die gaan?! Kunnen eventueel carpoolen, ik heb een bus, dus zouden eventueel nog 4/5 mensen mee kunnen rijden.
Ik ga wel heen samen met mn staleigenaresse. Wij gaan de 29e ik ben er wel vaker geweest en vind het toch meestal wel interessant ondanks dat hele stuk rijden (kom uit de kop van Noord-Holland).
vorig jaar was het dressuur en longeren.. ze wilde als het goed is dit jaar ook iets doen met longeren dubbele longe.. vorig jaar niet laten zien wel heel veel vraag naar.. maar of dat het ook gaat worden geen idee..
Ik ga dit jaar denk niet... Vorig jaar was het zo onwijs koud en die verwarmingdingen deden het niet zo goed dus mochten we binnen zitten. Maar vond het vorig jaar erg leerzaam, jammer idd dat er dit jaar geen programma bij de uitnodiging zat.
Ik meld mij ook. Ben de 28ste van de partij Komt er nog iemand uit het zuiden? Tis echt een flink eind rijden. Vorig jaar was het ook in Wanroij dat is voor mij 3kwartier rijden. Kon toen helaas niet gaan vanwege een hardnekkig broodje bakpoa
Er staat bij dat als je een actief lidmaatschap van de KNHS hebt, je dan ook mag komen. Mijn zus heeft een actief lidmaatschap maar heeft geen instructie cursus gevolgd, maar vind het leuk om mee te gaan. Je wordt er tot slot niet dommer van. Mag ik mijn zus wel meenemen?