Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Onderlinge is toch voor de lol/de training, dus waarom niet ook voor de jury. Op officiele concoursen kom je ook genoeg jury's tegen die in jou ogen waarschijnlijk niet kundig genoeg zijn
mo_van_dijk schreef:KNHS juryleden mogen niet op onderlinge wedstrijden jureren, of ze moeten zijn goedgekeurd door de KNHS. Als je door een echte jury beoordeelt wil worden zal je mee moeten doen aan een door de KNHS goedgekeurde wedstrijd (officieel of onderling).
mo_van_dijk schreef:De juryleden bij ons op stal zeggen dat zij dat niet mogen, mits het is goedgekeurd door de KNHS.
mo_van_dijk schreef:KNHS juryleden mogen niet op onderlinge wedstrijden jureren, of ze moeten zijn goedgekeurd door de KNHS. Als je door een echte jury beoordeelt wil worden zal je mee moeten doen aan een door de KNHS goedgekeurde wedstrijd (officieel of onderling).
mo_van_dijk schreef:Toevoeging: En aangezien de TS niet aangeeft of het een door de KNHS goedgekeurde wedstrijd is of een zgn. 'wilde' wedstrijd is mijn post denk ik best relevant! Misschien had ik het alleen iets makkelijker moeten formuleren....
mo_van_dijk schreef:Dan zeg ik toch gewoon de waarheid? Ik zeg volgens mij dat KNHS juryleden op onderlinge wedstrijden mogen jureren als dit is goedgekeurd door de KNHS. Met dat goedkeuren bedoel ik dus het goedkeuren van het vraagprogramma....
, de opmerking hieronder is wat anders als de opmerking hierboven. wij mogen namelijk wel gewoon onderlinge wedstrijden jureren, hier is namelijk geen vraagprogramma voor nodig, en geen afdracht.mo_van_dijk schreef:KNHS juryleden mogen niet op onderlinge wedstrijden jureren, of ze moeten zijn goedgekeurd door de KNHS. Als je door een echte jury beoordeelt wil worden zal je mee moeten doen aan een door de KNHS goedgekeurde wedstrijd (officieel of onderling).