Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
potverdikkie schreef:Ik gebruik wel een headset, en heb er zeer veel plezier van! Als je een paar uur les staat te geven wordt mijn strot er niet beter van haha.
De leerlingen kunnen alleen niet terug rpaten.
Het setje wat ik heb was 299,- euro. En doet het prima!!
Ook een zeer groot bereik!

Yolien schreef:In de les lijkt het me nog wel praktisch, maar op wedstrijd is het lastig, zeker omdat je dan niet hoort waar de ruiter/amazone heen gaat.
Daarbij vind ik het op wedstrijd maar een vreemd gezicht, net of dat ze geheimen voor je hebben.

XMaaiike schreef:vind 't op wedstrijd juist fijn! als je wordt geholpen door je instructeur op wedstrijd, kan diegene alleen wat zeggen als je langs hem/haar rijd. je gaat namelijk niet over het hele veld schreeuwen! met headset kan je telkens tegen diegene blijven praten, ook aan de andere kant v/h veld.
) maar een instructeur roepend langs het veld geeft een ruimtelijker gevoel dan een stem in je hoofd. Net alsof je dan met je hoofd gaat rijden ipv gevoel. Maar zal vast gewenning zijn. (heb het nu 6x gebruikt)
XMaaiike schreef:bij mij blijven die oordopjes ook nooit zitten, rij met koptelefoontje die zegmaar langs je nek gaat!

MargrietJonk schreef:Het 'oortje' is een beetje zichtbaar met t schelpje eromheen goed kijken
bij onshad iemand andes het voor mijn instructeur gekocht en die gebruikt het nu eigenlijk bij iedereen ook is het makkelijk dat als het hard regent je niet extra je best hoeft te doen om het te horen dus helemaal tevreden hoorde wel dat het duur was zo'n dingetje. jury schreef:op http://www.paardenfoto.nl staat een hele duidelijke uitleg met prijzen.
zelf heb ik het wel eens gebruikt maar dat was eenrichtingsverkeer. Ofwel instructeur kon tegen mij praten maar is moest terug schreeuwen.
Nadeel van die set vond ik ook het het zo'n klein dopoortje was. Die blijven bij mij altijd slecht zitten of ik moet ze zo hard in mij oor duwen dat het prijn doet.