Ik heb me precies hetzelfde ook al afgevraagd, Fitzroy. Ik had zelf nog geen brief ontvangen, maar aangezien ik nog geen topic op JI gezien had, ging ik er in elk geval van uit, dat er nog niets bekend is over de bijscholingen, want anders had ik hier wel iets gelezen, leek mij.
Ik heb geen idee hoe ze de bijscholingen dit jaar inkleden.
Denk dat de bijscholingen pas komen ná de cursussen, is normaal ook zo en aangezien de cursussen dit jaar later zijn begonnen is de bijscholing ook later. Zal wel eind maart worden, denk ik.
Ah, daar is al duidelijkheid dus. Ben benieuwd naar de nieuwe opzet. Ik moet zeggen dat ik die van verleden jaar niet zo'n succes vond, maar dat lag ook aan niet werkende beamer-apparatuur.
Vandaag post van de KNHS met de reglementwijzigingen en ook een opmerking over de bijscholing, die hetzelfde inhoud als het hierboven al aangehaalde bericht, niet in februari en maart, maar op een later tijdstip in 2009.
Wie weet leest de KNHS hier wel mee, ik vond het idd ook erg toevallig dat ik een topic open en we nog geen paar dagen later een brief in de bus hebben.
Alanta
Geplaatst: 17-02-09 23:32
Ik kreeg idd ook de info van de KNHS op de deurmat. Hoop niet dat de bijscholing tussen half mei en begin juni valt, want dan ben ik op huwelijksreis!!
Heb maar even gemaild naar de KNHS, want ik heb dus niets ontvangen.....en wil wel graag naar de bijscholing toe, al is het alleen maar uit nieuwsgierigheid!
Alanta
Geplaatst: 17-02-09 23:37
Nou denk dat de bijscholingen zoals altijd wel weer verplicht zijn
24 April in Ermelo en Oud gastel als ik t goed schrijf. Als t goed is krijg je een uitnodiging/inschrijfformulier. T is niet verplicht om heen te gaan. Vanaf 19.00 uur.
Raiza
Geplaatst: 03-03-09 08:22
In Hapert (Noord Brabant) is de bijscholing op 5 maart en 24 maart. Ik kan er niet uithalen of het verplicht is, maar ik denk het wel.
Mizoan
Geplaatst: 03-03-09 08:26
Marije_jiplover schreef:
Ik moet zeggen dat ik die van verleden jaar niet zo'n succes vond, maar dat lag ook aan niet werkende beamer-apparatuur.