Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arwin6 schreef:ben hier ook benieuwd naar.
Ik heb voor de verzorging wel eens een 9 gehad!![]()
maar als jij een oefening perfect rijdt kunnen ze je toch ook een 10 geven?
dus waarom niet bij de verzorging als je er perfect uitziet?
Arwin6 schreef:nee, maar het is wel een onderdeel van de proef &
het telt dus evenzwaar mee
Arwin6 schreef:ben hier ook benieuwd naar.
Ik heb voor de verzorging wel eens een 9 gehad!![]()
maar als jij een oefening perfect rijdt kunnen ze je toch ook een 10 geven?
dus waarom niet bij de verzorging als je er perfect uitziet?
Bizzybijtje schreef:Arwin6 schreef:nee, maar het is wel een onderdeel van de proef &
het telt dus evenzwaar mee
Ja... maar stel je voor dat iemand die er echt supernetjes uit ziet een ontzettend slechte proef rijd, en iemand die er niet zo netjes uit ziet en een bijna perfecte proef rijd... wie verdient dan het winstpunt?
. Mijn hoogste cijfer voor verzorging was een 9, maar meestal krijg ik een 8. Ook eenmaal een 9 gehad voor mijn houding, maar ookwel eens op mijn coupon gehad; amazone heeft perfecte houding en me dan een 7 of een 8 geven.. waarom dan geen 10? Als het volgens die jury "perfect" is.. Bizzybijtje schreef:Ja... maar stel je voor dat iemand die er echt supernetjes uit ziet een ontzettend slechte proef rijd, en iemand die er niet zo netjes uit ziet en een bijna perfecte proef rijd... wie verdient dan het winstpunt?
jury schreef:Tijdens de cursus wordt je geleerd om bij perfecte verzorging een 8 te geven.
Bij de laatste bijscholing kwam de 10 ook ter discussie, waarom geen 10 als alles er netjes uitziet. Dit is jammer genoeg niet geconcretiseerd.
Kortom een 8 omdat de knhs dat zo wil.
Scum schreef:jury schreef:Tijdens de cursus wordt je geleerd om bij perfecte verzorging een 8 te geven.
Bij de laatste bijscholing kwam de 10 ook ter discussie, waarom geen 10 als alles er netjes uitziet. Dit is jammer genoeg niet geconcretiseerd.
Kortom een 8 omdat de knhs dat zo wil.
Zo heb ik het ook geleerd. Maar toch zijn er heel veel die maar een 7 geven (op zich wel jammer).