Alleen op wedstrijd met een gehuurde auto en trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-18 19:26

Super bedankt voor de vele reacties weer!
Caprole: oh wauw dat is wel een idee en niet eens zo gekke duur. Ik ga haar even mailen.

Wolkje:ja precies dat is wel zo. Ik kan het proberen maar ik kan mij goed voorstellen dat veel mensen dat niet willen.

Cobie: ja daar heb ik eerst ook naar gekeken, maar zo'n stal kon ik niet vinden dichtbij mijn woonplaats.

Mootje: ik zal eens kijken of er iets dichtbij zig, maar dat van

Caprole lijkt wel heel geschikt.

Gypsy: ja daar heb je helemaal gelijk in. Momenteel ben ik nog studenten dus het sparen gaat niet erg snel maar hopelijk binnenkort wel.

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:23

Soms loont het de moeite om toch zelf iets te kopen maar duurder van 40 euro moet het niet zijn toch?

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:30

julhan99 schreef:
Soms loont het de moeite om toch zelf iets te kopen maar duurder van 40 euro moet het niet zijn toch?

Als dat zo was dan had ik regelmatig al iets gehuurd, maar helaas die droom heb ik maar laten varen

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:54

julhan99 schreef:
Soms loont het de moeite om toch zelf iets te kopen maar duurder van 40 euro moet het niet zijn toch?

Nou, tel er maar gewoon 100 euro bij op en daar komt je brandstof dan nog bij. Misschien dat een auto via SnappCar goedkoper kan, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Voor 140/150 euro, en waarschijnlijk minder, kun je ook een B-vrachtwagentje huren. Als je met 1 paard op stap gaat red je dat wel met het laadgewicht en het scheelt een locatie waar je naartoe moet om iets op te halen.