Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SpikkelFire schreef:Ik ben benieuwd of mijn wedstrijd zondag uberhaupt nog doorgaat. De buitenbak kan niet zoveel water aan en met al die regen een grote kans op een zwembad
PSvanLot schreef:LV19952 schreef:Jammer al dat water ineens. Bodems krijgen nu ook wel wat te verduren zeg.
Maar gelukkig wordt het heel veel beter de komende tijd!
DiscoDipp schreef:Oh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend opEcht al heeeelemaal geen zin meer om te gaan
DiscoDipp schreef:spannend!! Zijn weer behoorlijk wat starts in de B en L1 zag ik. Ik heb gelukkig wel een fijn tijdstip. Nu hopen dat paard zich een beetje gedraagt zaterdagOh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend opEcht al heeeelemaal geen zin meer om te gaan
DiscoDipp schreef:Oh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend opEcht al heeeelemaal geen zin meer om te gaan
Roulette_ schreef:DiscoDipp schreef:Oh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend opEcht al heeeelemaal geen zin meer om te gaan
Niet druk over maken, er zit toch geen limiet op hoeveel winstpunten er uitgedeeld kunnen worden
Wij zijn terug van een leuke wedstrijd. Hangt daar vaak een fijne sfeer, kwam nu ook de bak binnen en kreeg gelijk complimenten van de twee andere ruiters over mijn mooie cap en outfit. Redelijk tevreden over hoe het ging, ook al weet ik ook dat we nog beter kunnen. Veel nuttige feedback van de jury gekregen, vooral toen ik haar nog even sprak na de prijsuitreiking, kunnen we weer mee verder trainen. Super blij met twee winstpunten en een 1e prijs erbij (oké, ik was de enige start, maar dat vergeten we) en het erop dat mijn tweede proef eigenlijk 179 was die is gecorrigeerd naar 180, dus blijkbaar vond de jury ons echt winstpunt-waardig.
Zijn er nog meer die dit weekend op wedstrijd gaan?