Gelukkig gaat western wel re-de-lijk en kan ik toch wat rijden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Orange schreef:Noisy wat een pech met je hand, gelukkig kun je nog een beetje western rijden. Hopelijk herstel je snel.
SamanthaSato ja sommigen hebben echt een oordeel. Al moet ik zeggen dat het hier in het noorden meestal meevalt, betreft haflingers in de ring. (Gelukkig)
SamanthaSato schreef:Wat hebben sommige mensen een vooroordeel zeg als je met een Haflinger de ring in komt damnn
lies schreef:SamanthaSato schreef:Wat hebben sommige mensen een vooroordeel zeg als je met een Haflinger de ring in komt damnn
Vertel![]()
(Ben al een poosje meelezer, maar kruip even onder mijn steen vandaan, omdat ik wel benieuwd ben waar deze opmerking opeens vandaan komt. Ik schrijf wel eens bij wedstrijden en heb niet die ervaring (ook Noord Nederland hier). Heb een paardachtige pony (krap 1.57), dus vandaar wel geinteresseerd, maar is niet helemaal hetzelfde, omdat ze wel toont als een paard en ik rijd ook (nog) geen wedstrijden. Alsnog een leuk topic en leuke verhalen, daarom lees ik mee).
SamanthaSato schreef:SamanthaSato schreef:Wat hebben sommige mensen een vooroordeel zeg als je met een Haflinger de ring in komt damnn
Ik was dus mee met een vriendin op wedstrijd.. ik was mee om voor te lezen. Ze is bezig met losrijden en er komen binnen 10 minuten twee mensen naar me toe.. je gaat toch niet met een Haflinger op wedstrijd dat ziet er niet uit en ze kunnen niks
SamanthaSato schreef:Ik was dus mee met een vriendin op wedstrijd.. ik was mee om voor te lezen. Ze is bezig met losrijden en er komen binnen 10 minuten twee mensen naar me toe.. je gaat toch niet met een Haflinger op wedstrijd dat ziet er niet uit en ze kunnen niks
Ballard_L schreef:Ik vind het wel grappig, want ik heb daar echt nooit last van gehad. Ik had juist veel complimenten gehad en mensen die het tof vonden om je te zien starten met een pony (welsh Cob). En als ze wel commentaar zouden hebben, zou ik benieuwd zijn of ze dat nog steeds hadden als ik met een oranje lintje naar huis ging
Ballard_L schreef:Ik vind het wel grappig, want ik heb daar echt nooit last van gehad. Ik had juist veel complimenten gehad en mensen die het tof vonden om je te zien starten met een pony (welsh Cob). En als ze wel commentaar zouden hebben, zou ik benieuwd zijn of ze dat nog steeds hadden als ik met een oranje lintje naar huis ging
SamanthaSato schreef:Ik was dus mee met een vriendin op wedstrijd.. ik was mee om voor te lezen. Ze is bezig met losrijden en er komen binnen 10 minuten twee mensen naar me toe.. je gaat toch niet met een Haflinger op wedstrijd dat ziet er niet uit en ze kunnen niks